al 5 dgn overtijd, nog steeds negatieve zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door wiessss, 17 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Hallo meiden.
    Ik heb onlangs de eerste iui gehad wel al 2 mnd hormonen gebruikt. Nu had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden maar dat ben ik nog steeds niet. Wel vorige week een dag of 4 heel licht bruin bloedverlies en soms een druppeltje rood maar dit alles bij elkaar was te weinig voor een ongi. Vanmorgen weer test gedaan blijft negatief wordt hier zo onzeker van. Heb behalve soms wat steken in mijn borsten en veel hoofdpijn (wat ik nooit heb) nergens last van. Zijn er meer meiden die dit probleem hebben gehad?

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik heb op dit moment precies hetzelfde... vreemd he? Nu al op cyclusdag 32. maar geen positieve test en geen menstruatie en normaal altijd (al een jaar lang) elke cyclus op dag 28 ongesteld.

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik kan je niet opvrolijken, bij mij kwam uiteindelijk toch de menstruatie. Natuurlijk hoop ik dat het voor jou anders is. ;)

4. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ow en hoe nu verder bij jou Danielle86 ??? Ik moet morgen weer naar het zkh bellwn en dan hoor ik wel wat het plan is? Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben (al hoop ik het wel) maar ik wil wel weer zo snel mogelijk door naar de volgende iui.

Deel Deze Pagina