Wat mooi gefeliciteerd. Sorry niet vervelend hoor maar ik heb 271 hcg bij 2-3 op cb test.. aangezien ik die dag heb bloed geprikt.. Dus weet niet hoe dat zit verder met waardes
Tess dankje voor dat de delen dus bij een 271 geeft hij ook 2-3 aan da zou kunnen kloppen met mijn waardesbij de vorige zwangerschappen Ben benieuwd maandag hoeveel hcg er gaat zijn nu
Spannend hoor morgen! Dan zou t al aardig verdubbeld kunnen zijn, 48 u later... Ben erg benieuwd! Duim voor een mooie hcg waarde!!
Ja idd kan al aardig opgelopen zijn dan , morgen ochtend bloedprikken en normaal morgen vond al de uitslag voor dames die het niet goed snappen , ik woon in belgie hier is het zo dat je na een positest bloed laat prikken , op hcg , toxoplasmose , ...... Daarna ga je bellen naar de gyn en rond de 7 a 8 weken ga je dan , en dan iedere 4weken tenzij je risico bent en ze je vaker willen zien , ik ben dus ook gezegend met elke keer een echo
Nadat ik na een positieve test de ha had gebeld gaf ze aan dat ik niet langs hoef te komen. En dat ik zelf een afspraak met een vk moet maken . Ik woon zelf in NL
Wacht nog steeds , blijkbaar fout in het lab gebeurd grrr dokter ging me terug bellen maar heb hem noh niet gehoord ben echt vo te rotte !!! Kijkte daar al 2dagen naar uit belde 5keer en dan dit
Ben opgelucht , is een mooie waarde zegt de doker straks gyn bellen en dan aftellen naar eerste echo !!!