Hallo dames, Heb vanavond een zwangerschapstest gedaan omdat ik me sinds een paar dagen een beetje vreemd voel en ontzettend last heb van pijnlijke borsten. Binnen de afleestijd zag ik een zeeeeeer vaag tweede streepje op de test staan. Ik snap alleen niet hoe ik eventueel zwanger zou kunnen zijn aangezien ik mijn pil zeer strikt heb geslikt(elke dag rond 19 uur als onze dochter naar bed gaat). Maar is het een echt streepje of een indroogstreepje? Het is een zwangerschapstest van Sensitest(nog nooit vals positief mee getest trouwens) Het is misschien lastig te zien, maar ik zie links een zwart lijntje.. Anders morgenvroeg bij daglicht een andere foto maken.
Testen die je in negatief moet zetten om mogelijk ergens in de verte een streepje te kunnen zien, zijn gewoon negatief sorry. Kun je de originele onbewerkte foto plaatsen svp? Ik zie op deze foto niks helaas. Wil je misschien onbewust graag een kindje? Want daardoor kun je ook dingen gaan voelen. Heb je ook een pilbloeding gehad al, zit je al in je stopweek? Strikt de pil slikken + negatieve test (in mijn ogen is deze echt niet positief) = niet zwanger. EDIT: je ziet links een ZWART streepje ?!? Dat is sowieso negatief. HCG licht namelijk op en zal net zo'n kleur krijgen als de controlestreep. Zou als je je pilbloeding NIET krijgt, nogmaals testen. Deze test bij daglicht bekijken en de foto onbewerkt hier plaatsen.
Heb in februari een miskraam gehad bij 9+2. Toen gebruikten we geen anticonceptie. Alleen bleek achteraf dat mijn vriend geen tweede kindje meer wou. Ik ben toen aan de pil gegaan. Natuurlijk is mijn wens voor een tweede kindje er nog steeds, maar eigenlijk kan een tweede kindje ook niet meer i.v.m. de leeftijd van mijn vriend. Zal eens kijken of ik een andere foto kan maken, maar ik denk dat het een indroogsteepje is.
Heb net nieuwe testen besteld, dus ik zou dit weekend wel weer duidelijkheid krijgen neem ik aan. Dit was de test van gisteravond.
De nieuwe zwangerschapstesten zijn binnen en heb er net 1 gedaan en die blijft echt negatief, dus ik denk dat die test van dinsdag een indrooglijntje aangaf.
Nog steeds geen bloeding in mijn stopweek. Normaal gesproken altijd de derde dag nadat ik mijn laatste pil heb genomen. Nu is het al dag 5.
Ben ik nu gek of zie ik in deze foto een heel vaag tweede streepje? Deze test is trouwens van vanochtend met ochtendurine.
Ik snap niet waarom je de foto's steeds in het negatief zet.. Heb m weer naar de normale kleuren gezet en daar zie ik heel licht iets wat op een tweede streepje lijkt. Zou kunnen dus! Maar raad je aan om naar het origineel te kijken
Ik zal eens kijken of ik het origineel ook kan plaatsen. Dat tweede streepje is zo'n tuurstreep dat ik hem haast niet op de foto krijg