Hallo allemaal, Ik ben net nieuw hier op het forum, maar wil graag even wat hulp en ervaring van jullie horen Deze maand ben ik begonnen met ovulatietesten, maar heb nog steeds geen knaller. Ik doe hem elke keer op de zelfde tijd en drink 2 uur niks. NU heb ik 2 dagen een bijna even donker streepje gehad als de controle lijn en dan de dag erna werd hij weer lichter. Ik zit nu op dag 19. Hebben sommige van jullie dit ook? Miss raar maar hoe voelen jullie dat de baarmoedermond open staat? Ik voel namelijk een heel klein gaatje, is dat het? Sorry voor de veel vragen haha. Liefs
Heb hetzelfde, ook deze maand voor het eerst ovutesten gedaan. Ook geen knaller waargenomen. Misschien hebben we hem gemist. Als je piek kort is, kun je hem makkelijk missen. Dus ik hoop dat je het voldoende gezellig gemaakt hebt? Bij mij ben ik ergens bang dat er helemaal geen eisprong geweest is, vanwege rare cyclus na het stoppen met de pil in januari. Ik weet niet of je ook net van de anticonceptie af bent? Wat betreft je baarmoedermond: daar heb ik echt geen verstand van
Ik denk dat je even door moet gaan met testen, en je bent pas begonnen met de ovulatie testen dus het is afwachten hoe je lichaam werkt en of je d.m.v zulke testen je eisprong kunt opsporen. Je had de 19e een bijna positieve test, het kan zijn dat de piek in de avond was, dus missch een idee dat als je denkt dat je eisprong eraan komt, tweemaal op een dag te testen om de piek niet te missen. Ervaring met het voelen van de bmm, geen ervaring. Succes met zwanger worden.
@boogy dan zitten we hetzelfde indd. Ook pas gestopt met de pil. En ook ik ben gewoon bang geen eisprong te hebben haha. Maak me door die ovulatietesten nu echt gek. Gezellig hebben we het zeker gemaakt. Van waar heb jij de testen? @emo ja dankjewel. Ik ga nog even verder met testen en dan zullen we het wel zien.
Ben pas gestopt met de pil. Eerste was meteen 28 en nu de vorige 37. Dus miss nu ook weer een lange en moet hij nog komen.
Het kan goed dat dat je piek was. Je hebt lichte en donkere testers. Kan dus goed dat jou streepje niet donkerder gaat worden en dat toen je piek was.
Ok, na het stoppen met de pil kun je last hebben van een onregelmatige cyclus. Dan zou je zeker tot minstens cyclusdag 23 door testen, succes meid.
Dankje Emo, dat ga ik dan ook maar doen. Stom dat het je nu zo erg bezig kan houden als je het graag wil haha
Nee hoor is helemaal niet stom. Als je iets heel graag wilt, dan het liefst zo snel mogelijk. Dus wat het zwanger worden betreft, zitten we hier (bijna) met zn allen in hetzelfde schuitje en begrijpen we dat heel goed van elkaar.
Ik heb ze van de action. Van cyclusdag 11 tot 26 getest en nu nog twijfelen of ik nog een verpakking extra ga halen.. haha *controlfreak* Ik hoor veel dat je zonder knaller nog even moet doortesten dus vandaar.. Ik heb gek genoeg wel het gevoel dat ik m'n ei heb gehad (vruchtbaar slijm, steekjes, verandering huid en libido) Maar het zou ook kunnen dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Het houdt me ook erg bezig hoor.. Het is pas de eerste ronde, maar toch! Waar heb jij ze vandaan?
Ja ik ben ook zo vroeg begonnen met testen. Ze begonnen ook steeds donkerder te worden. 2 x een donkere gehad maar geen knaller. Dat maakt me onzeker haha. Ik heb ze van 123thuistesten.nl. maar miss volgende ronde toch maar de clearblue hoef ik niet zo te zitten zoeken naar de donkerste haha. Laten we elkaar op de hoogte houden dan! Vind ik wel leuk. ben ik gelukkig niet alleen.
Vind ik ook leuk! Ik denk niet dat ik CB ovutesten koop, omdat het zo lastig is wanneer ik m'n knaller kan verwachten en de CB zo duur zijn vergeleken met de Actiontesten.
Ik gebruik ook al maanden testen van de Action. Je kan door blijven testen maar uit ervaring weet ik dat de teststreep van actiontesten niet altijd even donker worden als de controlestreep. Moet natuurlijk geen lichte streep zijn, maar donker beschouw ik wel als positief. En tot nu toe klopte het ook. Wat ik gelezen heb is dat eisprong soms eerder of later kan komen in je cyclus. Kreeg altijd op dag 12/13 mijn ei. Gelukkig had ik deze ronde een goed voorgevoel en had ik op cyclusdag 9 een test gedaan. En ja hoor, knal positief. Dag later kreeg ik een lichte streep. Heb deze ronde mijn ei gehad op dag 10 want temp was op dag 11 omhoog gegaan. Succes
Zijn indd wel wat duurder maar als ik dan beter mijn ei kan vinden. Met die van de action heb ik geen ervaring. Maar ik test gewoon nog even door. En miss zijn die 2 donkere dan toch de piek geweest. Even kijken wanneer ik ongesteld word. Of niet natuurlijk haha.
Heb toch maar voor de zekerheid nog een doosje van 5 ovulatietesten gehaald.. Voor die paar euro M'n banner is namelijk van het gemiddeld aantal dagen van m'n cyclus en als m'n ei nog komt, mis ik hem niet. Haha ik schaam me wel een beetje voor mijn obsessie
Haha ik ben precies t zelfde. Ben er zo mee bezig nu. Niet goed. Ik had er 30 besteld. Vanmorgen. Weer een super donkere streep maar net niet. Word er een beetje gek van.
Ik herken dit zo! Ik gebruik ook ovulatie testen van de action en ze doen het prima. Ik heb altijd dat ze oplopen en 1 dag is fel gekleurd en dag erna alweer licht streepje en dag daarna weg! Nu nog de vraag wanneer kan je dan het beste klussen en om de hoeveel dagen?! Hoe denken jullie erover?!