CB gebeld!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miekie82, 11 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    SSssssst! Rust in de tent! En hopelijk niet voor 1 dag! Jippie!

    Gister dus begonnen met meer eten geven, maar dit wilde meneer niet! Hij spuugde steeds alles uit en weigerde op een gegeven moment verder te eten! Veel te veel dus, en honger was dus niet het probleem!

    2e optie geprobeerd:
    Vanmorgen heb ik 1 schep comfort met 3 normaal gemengt (ipv 2 om 2) en een 3 maanden speen gepakt (ipv pap speen) Nu doet hij dus een half uur over zijn fles(ipv schrok schrok fles in 10 min. leeg omdat de papspeen te groot is!) en moet hij er echt moeite voor doen! Hij viel na het eten gelijk in slaap, om vervolgens een uur later lachend wakker te worden! Mijn ventje was terug!
    Niet te snel gejuigt dus even afgewacht, maar hij is nog steeds gezellig! Hij heeft net zelfs 2 uur in zijn eigen bedje boven geslapen!

    Het CB belde me ook vandaag en die dachten ook dat het aan de spenen lag! Dus als dit goed helpt zo houden, half uur over fles maakt niet uit, ik moet hem juist even laten werken voor zijn voeding, zodat hij weer moe wordt en kan slapen! En mocht hij nu weer gaan spugen door te weinig comfort, dan helemaal over gaan op complete comfort met papspeen(niet gemengt mer normaal dus!), zodat de melk dik genoeg is voor een papspeen!
    Pfff..snappen jullie het nog?

    Waar het dus op neer komt:
    Hij dronk te snel te gulzig (150ml in nog geen 10 min.) en waarschijnlijk heeft hij daar veel last van gehad. (hele dag boeren, krampjes?, tijdens het ademen gorgegelen?)
    Ik hoop dat dit het ook echt is en dat Tijn niet vandaag gewoon een rust dag heeft van alle inspanning van de afgelopen dagen!
    Maar hij is naast het slapen ook gewoon weer vrolijk, lekker lachen en ook wakker zijn zonder dreinen! Dus heb goede hoop! Zo fijn om mijn binkie weer blij te zijn, en niet zo verdrietig! En natuurlijk om eens geen gehuil te horen, had vanmiddag de TV uit gelaten en het was gewoon muisstil in huis! hihihihihi Gelijk smiddags bij geslapen, knapt een mens ook al van op!

    Meiden bedankt voor jullie steun en tips!

    kus miek
     
  2. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gelukkig Miek, blij dat er een oplossing is gevonden tot zover dus..... :D

    heel veel plezier met je vrolijke jochie...... :whistle:
     

Deel Deze Pagina