CB geeft als advies om met 6 maanden met brood te beginnen

Discussie in 'Voeding' gestart door MissBianca, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ik moest nog even reageren..
    Het was echt een nieuw advies, dat gaf ze zelf aan. Zij was vervanging, dus ze weet ook niet wanneer ik begonnen ben met groente en fruit. Dus het zou erg raar zijn dat je in een keer met groente, fruit en brood mag beginnen ja. Dit is nu niet het geval, mijn zoontje kan op zich wel beginnen met brood, maar dat doe ik nog niet. Voor mijn gevoel is 7 maanden toch beter.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ohja was ik gister vergeten te vermelden (lekker stom)
    Maar ons CB zei ons ook met 6 maanden te mogen starten met brood. hebben alleen zelf dus tot 7 maanden gewacht.

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hier houden ze op zijn vroegst 7 maanden aan. mijn zoon heeft koemelkallergie en ik ben met 7 maanden begonnen met brood. dat vonden ze in deze situatie zelfs erg vroeg. als ik jou was zou ik ook lekker eerst alleen groente en fruit geven hoor

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hm, ik krijg altijd een beetje de kriebels als er gezegd wordt 'nieuw advies', want als je dan vervolgens vraagt WAAR dat staat of WAAR je dat vinden komt, dan blijft het vaak zo akelig stil...

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pfff, allemaal niet te moeilijk over doen, gewoon tussen de 4 en 8 maanden de dingen introduceren, op een schema die bij jou en je kindje past! zijn hier met 4 maanden begonnen met groente/frui en vanaf 6 maanden met brood, no problems!

Deel Deze Pagina