wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liva87, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Mijn verhaal

Mijn spiraaltje er uit laten halen voor een 2e kindje.
    Nu hebben we voor de verwijdering sex gehad en op de dag van verwijderen ook.

Maar door het uitblijven van mijn menstruatie door spiraaltje weet ik dus niet mijn cyclus en eisprong.
    Nu had ik 4 dagen na de verwijdering en sex wat bruinig oudbloed (dacht menstruatie maar het duurde maar 1,5 dag)

Daarna kwamen de kwalen. Was gister misselijk op eens. Net ontdekte ik dikke aders op borst en teleps, en heel apart gevoel wat ik duidelijk herken van mijn eerste zwangerschap.

Stel dat donderdag de innesteling was wanneer kan je dan testen?

We zijn net pas gestart met proberen dus ik reken er niet op maar mijn lijf geeft zo veel signalen.

Iemand een idee of ervaring?

Liefs liva

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

je lichaam is nog aan het begin ontwennen. Dus kan van alles zijn.
    Hoelang issie eruit?

3. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn spiraaltje is er 1,5 week uit. Mijn arts gaf aan gelijk zwanger te kunnen worden. Ik vroeg nog of het verstandig was om nog even te wachten op mijn menstruatie ivm ontwennen en even je baarmoeder de tijd te geven.maar dat was niet nodig. Want mijn spiraaltje was al op zijn eind dus ontwennen was niet nodig.

Ik ben reuze benieuwd. Is zeker welkom maar wij hadden er nog niet op gerekend zo snel. Hihi

4. geheimpje5

geheimpje5 Actief lid

15 mei 2014
    174
    0
    0
    Als je duidelijkheid wilt zou ik een test doen!

5. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan ik noh niet testen als vrijdag de bevruchting plaats vond en afgelopen donderdag de innesteling ( 1,5 bruid bloed en licht roze). Dan kan je nu toch al testen? Dat is nou juist de vraag wanneer ik zou kunnen testen??

Deel Deze Pagina