Gisteravond een test gedaan van kruidvat, maar wel iets te vroeg want ik ik zou volgende week pas ongesteld moeten zijn. Na een minuut zag ik een blauw streepje maar echt zo dun. Je ziet het alleen onder fel licht en mijn man ziet het ook. Ik heb er een aantal foto's van gemaakt maar daarop is het streepje niet te zien. Wat denken jullie?? Ik vind dit zo spannend ...
Een week voor NOD is ook wel erg vroeg hoor, dus ik zou nog even een paar dagen afwachten en dan nog eens testen Gebruik je die Kruidvat testen van 2 testen voor 5 euro met een pipetje? Die zijn namelijk erg prettig, vind ik, veel fijner dan zo'n test waar een plusje moet verschijnen!
Ik heb die van twee voor 5 euro ja omdat deze supergevoelig is. Vorige zwangerschap kon ik ook na een week al positief testen en ik was zooo ongeduldig Maar dat ander streepje is ook blauw he en op de verpakking stond ook twee blauwe streepjes volgens mij. Ik moet maar een week wachten hoe moeilijk het ook is
Misschien zijn het super-testen? Blauw is een jongetje, roze een meisje Nee, zonder gekheid. Die van 2 voor 5 euro geven een roze streep geen blauwe... (of het moet net veranderd zijn)
ooooo oeps sorry ik heb een etos test geen kruidvat Maar ik zie toch echt duidelijk een streep wat na 1 minuut verscheen, het is dus geen indroogstreepje. Ik ga er maar vanuit dat ik zwanger ben.
Je moet idd wel turen, maar als ik goed kijk zie ik een vergelijkbaar streepje als de controle-streep. Hierdoor zie je bij de teststreep alleen het donkerste stukje. Ik feliciteer je nog even niet, daarvoor vind ik het nog net allemaal te magertjes, maar ik hoop natuurlijk wel dat hij de komende dagen duidelijker wordt!!!! Spannend!
Ik beschouw de test als negatief. Ik zie helaas geen streepje. Als je zwanger zou zijn, zou hij echt duidelijker moeten zijn. Wacht nog een dag of 4. En dan kan je alsnog testen. Je bent ook erg vroeg met testen. Succes.
Bij deze testjes kan er heel goed een soort mini-streepje staan waar er een lijntje zou moeten komen bij een positieve test, dus errug lastig in te schatten. Vooralsnog zou ik 'm als negatief beschouwen, maar 1 week voor NOD is ook wel erg vroeg om al positief te testen hoor Dus het hoeft niets te betekenen nog.
mee eens vind deze testen niet echt fijn. zulke lijntjes heb ik ook gehad en was niet zwanger. Hoop dat het voor jullie raak is. Zou gewoon met de kv testen testen.
Ik zou het over een paar dagen nog eens proberen. Ik zie wel heel licht iets maar om nou te zeggen dat het een posi test is durf ik niet.
Ik wil niet vervelend zijn maar ik heb heel vaak van die testen gehad.... En ik was toen niet zwanger. Lijntjes die zo dun zijn dat het zeg maar van die penlijntjes die zijn niet positief. Ze moeten altijd even breed zijn maar hoe licht maakt niet uit. Dus ik zou zeggen wacht nog een paar daagjes en doe dan nog eens een test. Hoop dat dan de streep er vanaf knalt!!!! Zou super zijn!
als je goed kijkt dan zie je wel een licht streepje! mijn huiarts zegt al is die nog zo licht zwanger is zwnager, zal over overmorge nog x teste alvast gefeliciteerd
Nou dat geld niet voor iedereen, zie toch vaak mensen die streepjes hebben en toch ongie worden. dit is ook wel heeeel licht natuurlijk. Ik zou gewoon even nog een keer testen en wordt hij donkerder dan zou ik er wel van uit gaan.