Woezel en Pip

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fairytale, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Over een dikke 2 maand is mijn zoontje jarig! Duurt nog eventjes maar ben al bezig met het bedenken van thema's etc..
    Nu vind ik Woezel en Pip erg leuk! En volgend jaar gaan we verhuizen en willen we eigenlijk een Woezel en Pip kamer(Is wel leuk nog voor een anderhalf tot 2 jarige toch?)
    Dus wil ik graag Woezel en Pip dingetjes vragen en ook graag daarvan uitnodigingen maken, en verjaardagsspulletjes voor hebben! (bordjes, bekertjes, ballonnen) Is dat een leuk idee?

Wie weet waar dit te krijgen is? en wat zijn echt leuke dingen die ik kan vragen? waar hij echt wat aan heeft!

2. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de hema

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hema heeft toch geen woezel en pip? wel jip en janneke

via de website van woezel en pip kan je veel bestellen, maar als je googeld kom je heeeeeeeeeel veel sites tegen

4. Fairytale

Zag de site. Erg leuk. Nog meer mensen met ideeën of tips?

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Volgens mij heeft ToysXL veel van dat spul

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pffff... zoveel leuke Woezel en Pip dingen! Zo'n pluchen kegelset bv., een loopfietsje, speelgoedkist.... of zo'n stoere fauteuil... echt, teveel om op te noemen! Gewoon in de speelgoedwinkels te krijgen hoor! Wij hebben de babykamer in W&P stijl; ben er helemaal blij mee!!!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb wel een leuke afbeelding voor je voor de taart! Die heb ik gebruikt toen mn dochtertje 2 jaar werd. De achtergrond is wel roze maar die kan ik ook blauw maken voor je.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Oh zie nu dat je zoontje 1 jaar wordt dan gaat het niet lukken had namelijk deze en het plaatje komt van een boek van w&p.

Bekijk bijlage 180754

9. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij hebben vlagetjes bij w en p website gekocht.
    en balonen en bij hema een taart laten maken van woezel en pip en buurtpoes en hij was super.

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    zie even mijn topic over zeker het kijken waard!! is misschien een leuk idee!!

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik had woezel en pip bovenop de taart van mijn dochter toen ze 2 werd.

maar ik wou inderdaad op woezelenpip.nl kijken of bij toysxl of intertoys daar hebben ze overal best veel van woezel en pip

12. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

gave taart zeg!!!!

@ ts. bij de speelgoed winkels zijn heel veel woezel en pip spullen te koop. ff snuffelen en lijstje maken.

13. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    #13 yessie, 4 sep 2011
    Laatst bewerkt: 4 sep 2011
    Wij hebben ook een woezel en pip thema gehad voor haar eerste verjaardag! Versiering kon ik in een winkel nergens vinden maar wel via internet (even googlen, dan vind je veel). Overigens vond ik alles wel vrij duur... Dus uiteindelijk hebben wij het bij een paar 'originele' dingen gehouden en de rest hebben we aangevuld met andere dingen zoals bekertjes, bordjes, servetjes, etc. in dezelfde stijl.

Edit: bij de ToysXL en andere speelgoedwinkels hier in de buurt hadden ze geen Woezel en Pip versieringen! Zie je maar weer hoe verschillend dat is!

@ Dretjuh, wat een mooie taart zeg! Had je 'm zelf gemaakt?

14. Fairytale

Wat een mooie taarten. Zoiets wil ik ook! Echt leuk. En weet iemand misschien waar ik uitnodigingen kan maken van woezel en pip?

15. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Uitnodigingen hebben wij via de mail gedaan.
    leuk plaatje erbij een klaar.

je kunt ook via lijstje.nl een uitnodiging met het verlanglijstje versturen.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Voor de feestartikelen zou ik google gebruiken: Feestartikelen woezel en pip. Krijg je geheid veel zoekresultaten.

17. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik was vorige week bij de Bijenkorf en heb me echt moeten beheersen om géén Woezel en Pip spullen te kopen!

Deel Deze Pagina