Hoi meiden, Vorige week 9 okt, testte ik 1-2 met de CB indicator. Helemaal blij en uitgevogeld dat mijn conceptie rond 23/24 september moest zijn. Dus deze week (vandaag) dacht ik: leuk ik neem er nog eentje voor de foto want dat is misschien leuk voor later. Maar hij staat nog steeds op 1-2 (( Heeft iemand dat van jullie ook gehad? Is dat erg? Betekent dit dat het mis gaat???
Heb even de testen gesloopt en ze onder elkaar geplakt. Nu heb ik geen idee hoe het precies werkt deze papiertjes, maar volgens mij is het wel iets donkerder geworden toch?
Hmm nooit meegemaakt. Je zou toch verwachten dat het zou moeten gaan stijgen en de indicator een weekje verschuift. Aan mij heb je ook niets natuurlijk. Misschien dat andere dit wel herkennen.
Die streepjes op de digitale test zeggen echt niets, daar moet je echt niet naar kijken. Ook de indicator moet je niet te gefocussed op zijn. Misschien maak je gewoon wat langzamer HCG aan en zit je net op het randje.
Het kan zijn dat je inderdaad nu nog net te weinig HCG aanmaakt en dat je dan nog binnen de grens van die 1-2 weken valt. Ik zou er zelf niet voor kiezen om slechts 5 dagen na de vorige test alweer een nieuwe doen. Stel je wacht tot het weekend met een nieuwe test, dan zal je vast 2-3 te zien krijgen
Ik denk dat je net op het randje zit en dus te vroeg getest hebt. Waarschijnlijk heb je over 2 of 3 dagen wel een hoger aantal weken.
ook ik denk dat je te snel opnieuw getest hebt met de indicator.....nog even een paar dagen geduld en dan opnieuw een test wagen. Waarschijnlijk zit je net op het randje
heb ik ook gehad, hele teleurstelling natuurlijk.. een paar dagen later opnieuw geprobeerd en voila 2-3 weken! je kan idd net op het randje hebben gezeten qua HCG. Duur grapje heh dat testen zo succes! lfs, Dorri
dat is het nadeel van die testen. het is maar een indicatie natuurlijk. je kan best op het randje zitten. lees dat dit vaak gebeurd. maak je niet te druk. hopelijk heb je binnenkort een mooie echo!