Wat frustrerend moet dat zijn. Op de eerste test zie ik toch echt duidelijk een plusje. Volgens mij testen de CB testen niet vals positief. Mijn testen werden pas een paar dagen na NOD echt duidelijk, op NOD had ik tuur streepjes. Ik zou de hoop nog niet opgeven en proberen over 2 dagen nog eens te testen, het hcg verdubbeld iedere 2 dagen. Ik ga voor je duimen!!!
Ik en vele met mij testte met 2e of 3e urine ook veel duidelijker dan met de eerste. Dus misschien is dat het! Ik hoop het en duim op straks een mooie test
Echter hebben de plus testen wel vaak een pennen streep. Dus eigenlijk zijn het rot testen. Daarbij zijn de cb plus testen ook heel gevoelig, dus moeten ze voor nod wel duidelijk zijn.
Ik zie nu op de test van gister op de foto meer een pennenstreep. Het zijn en blijven rot testen... maar je bent nog vroeg. Misschien was de urine vanmorgen gewoon niet goed genoeg voor het opnemen. Hier was het na een half jaar ovulatie inductie met chlomid over naar iui. Echter hebben wij dit pas na een 1,5 jaar gedaan en zijn wij nog een half jaar langer door gegaan met ovulatie inductie. Inhoeverre heb je controles enz? Met oog op groei follikels enz. Omdat je zegt al bijna een half jaar op 50 te zitten?
De eerste maand hebben ze gekeken hoe ik op de 50 Mg reageer. Ik kreeg er een goeie folikel mee. Ze hebben voor een paar maanden clomid mee gegeven. Ik hoef niet meer op controle tot ze op zijn.
Dan zou ik gewoon eens bellen voor een tussentijdse evaluatie. Mocht het toch uiteindelijk niet gelukt zijn deze ronde. Gewoon om je eventueel op een volgende stap voor te bereiden of eventueel vragen die je hebt. Maar laten we gewoon duimen dat je alsnog een mooie test gaat plassen
Mij is verteld dat ik best een jaar aan de clomid kan als ik dat wil, maar kan ook dat je iui gaat krijgen.
Ben ik niet helemaal met je eens, deze CB test gaf bij mijn huidige zwangerschap pas na NOD een plusje(een vaag plusje dus niet eens heel duidelijk). Sowieso had ik bij deze zwangerschap 17 dpo een knaltest. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik wel op mijn NOD een knal test met deze CB test. Het is dus per zwangerschap verschillend hoe snel de HCG oploopt.
We zullen zien. Ik wacht wel nu gewoon af tot me NOD. dan maar weer eens een afspraak maken met gynaecoloog. Ik heb eigenlijk geen zin meer in clomid
Dit was mijn test op 15 DPO. Ik denk als ik net als jou 5 dagen voor NOD een CB test gedaan had deze hetzelfde was als die van jou of zelfs negatief. Ik heb nog steeds goede hoop voor je en blijf nog even duimen. Hopelijk gaan de dagen tot je NOD een beetje snel.
Ohhh.... ik heb in Italië geprobeerd ovulatietesten te vinden. Zijn er gewoon niet... hoe doen die mensen dat? En ik zag wel een zwangerschapstest (die ik niet nodig had) maar 1 merk, als ze het al hadden. Dat is toch gewoon middeleeuws! Overigens wel gelijk de enige reden waarom ik naar Nederland terug zou keren. Want verder is het een topland.
Italiaanse mannen zijn zooo knap, die vrouwen hebben gewoon aaaltijd zin. Geen ovulatietest nodig dan .