Heb nu voor het eerst in mijn leven een latere eisprong gehad of een langere innesteling, dus ik weet nu niet zo goed waar ik zit. 27 okt eerste dag laatste menstruatie, heb doorgaans eisprong rond dag 14 en menstruatie dag 28
Gefeliciteerd!! En hoeveel dpo? Daar kunnen we weinig over zeggen. En het zegt ook zo weinig nu; wat belangrijk is is dat je zwanger bent! En over een week of zeven krijg je op je termijnecho wel te horen wat zij je uitgetelde datum vinden.
Jouw testjes komen ongeveer overeen met die van mij. Mijn laatste menstruatiedag was 30 oktober en heb een cyclus van 28/30 dagen. Dus vandaag zou ik dan 4 weken zwanger zijn. Ik zou daar bij jou ook vanuit gaan. Hoeveel DPO is lastig maar gelukkig rekent de verloskundige/gynaecoloog ook gewoon vanaf de laatste menstruatiedatum. Gefeliciteerd !
Dank jullie! Maakt vrij weinig uit inderdaad, maar ik ben gewoon nieuwsgierig omdat het mij dus nooit gebeurt dat mijn cyclus ineens langer is! Maar jullie lijken het er wel over eens te zijn