Hallo meiden, Pff.. ik voel me zo onzeker..! In November heb ik met 9 weken een miskraam gehad. Heb een curretage ondergaan. In Januari werdt ik weer ongesteld. Ik slik clomid om een goede eisprong te krijgen. Heb met clomid altijd een cyclus van 28 dagen. Deze keer werdt ik met 25 dagen ongesteld. Ik heb 5 dagen bloed verloren, maar niet veel. In feite kon ik de hele dag met een tampon doen. Ik ben toen weer begonnen met clomid (5 dagen achter elkaar) De hele week voel ik me al anders. Moe en raar gevoel in mijn buik. Gisteravond dacht ik laat ik voor de grap eens een test doen. Had er nog een van de action. Tot onze grote verbazing stond er een tuurstreepje. Vanochtend nog een, en weer een tuurstreepje. Ben vanmiddag naar de kruidvat gegaan, en heb de kv2 testen en een clearblue digital gekocht. Bij kv2 gelijk een duidelijke steep, en ook de digitale gaf zwanger aan. Zou ik toch zwanger zijn ondanks het bloed verlies. Heb steeds een zeurend gevoel in mijn buik. Ik dacht dat ik op dag 8 van mijn nieuwe cyclus zou zitten. Het kan toch niet dat de zwangerschapstesten van 3 verschillende merken een eisprong vinden.. Iemand ervaring of tips??
Foto's? En data van je ongi? Voor nu zeg ik: positieve test is zwanger!! En ja, je kunt bloedverlies hebben tijdens een zwangerschap. Hoeft niks te betekenen, zeker als het minimaal was.
Hoi Bloemig, misschien is het handig om in je andere topic door te kletsen en niet een nieuwe te openen over hetzelfde
Ten eerste, gefeliciteerd!! Ten tweede.. Ik zou meteen contact opnemen met je gynaecoloog. Je mag Clomid niet slikken als je zwanger bent.
Heb de gynaecoloog net gesproken. Het kon geen kwaad dat ik clomid had geslikt. Gelukkig.. De arts vond mijn bloeding klinken als een innesteling. 9 maart een echo.. duimen! Onzekere weekjes..
Oh fijn! Ik moest altijd eerst testen om zeker te weten dat ik niet zwanger zou zijn, voordat ik met Clomid begon. Maaaaaarrr je gyn zal het niet voor niets zeggen Spannend!!