Vroege positieve test vermoed ik.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Williewortel, Oct 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Williewortel

Williewortel Actief lid

Hoi allemaal,

Ik val maar gelijk met de deur in huis. Ik heb hier een aantal jaren geleden volop mee geschreven, al dan niet met dit account. Nu was ik de afgelopen dagen niet me zelf, kort lontje(zacht uitgedrukt) vlagen misselijkheid, moe moe en moe, en grotere borsten. 10 sep was mijn laatste menstruatie(of 9 want toen begon de spotting) en vorige week zondag en dinsdag een gezellige avond met mijn man gehad. Nu heb ik zo ineens een test gedaan. Waarom zo vroeg zou je zeggen, ik heb geen idee of nou ja vanwege die klachten. En op het moment dat ik de druppels op de test deed en hij door liep kwamen er gelijk deze twee strepen.

We hebben 3 kinderen en dit was ook niet gepland maar des al niet te min welkom. Alleen dit heb ik nog nooit gehad. De klachten al niet zo vroeg, geen positieve test zo vroeg etc etc

Ben een beetje van slag denk ik dus wilde het graag even van mij af kletsen en zoek wat steun.

Liefs Williewortel

Attached Files:

2. lolababy

lolababy Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ja duidelijk he hihi gefeliciteerd

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Duidelijk, gefeliciteerd:D

4. Williewortel

Williewortel Actief lid

Och het besef is er nog niet helemaal denk ik. En voel me zo zenuwachtig. Zal het wel goed zijn dat ik zo vroeg positief heb getest of zou het andere oorzaken hebben. Er schiet van alles door mijn hoofd. Pfff wat doe ik stom zeg....

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Heb je altijd een regelmatige cyclus? In theorie zou dit streepje ook kunnen zijn door een eisprong. (Ook je klachten kunnen daarbij horen) als je cyclus echter regelmatig is durf ik je wel te feliciteren :)

6. Williewortel

Williewortel Actief lid

Ja ik heb een regelmatige cyclus in de zin van soms 27 dagen en soms 28 en 1 keer 25 dagen. Maar dat is nou niet echt onregelmatig te noemen denk ik.

7. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Ik zou zeggen: gefeliciteerd!

Share This Page