Hallo dames, Was me een beetje aan het vervelen en dacht; ik ga maar een testje doen vandaag op 11 dpo.... Hartstikke vroeg natuurlijk! Maar tot mijn verbazing verscheen een licht streepje binnen 5 min. Ik dacht gezien te hebben wat ik graag wil zien, maar toen dochter en zus het ook zagen, kreeg ik ontzettend veel hoop. Zou het??? Foto is niet echt duidelijk. Heb het op alle manieren geprobeerd maar alleen dit kon ik ervan maken.
Ja hoor! Gefeliciteerd! En zo ontzettend vroeg ben je niet hoor, ik teste 8dpo positief dus was er helemaal vroeg bij. Geniet er van!
Dankje dames! @ babylove26; heb ook vaker rond 8/9 dpo positief getest. Maar toch had ik nu geen streepje verwacht. 9dpo was het blanco. Tis dat ik altijd 5 dgn voor NOD een irritante onderhuidse pukkel op mijn kin krijg, en tot nu toe is het weg. Zal maandag weer een testje doen en maar hopen dat het donkerder wordt
Zit nu nog met de test in handen alsof ik voor het eerst zwanger ben. Geweldig dit.. Hoop zo dat het dit keer wel goed gaat. Tis nog zo vroeg
Ben net pas terug kan rekenen en zat gisteren op 10 dpo Nu maar hopen dat ik over 3 dgn positief test