Zwanger en kids ovutesten experts!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door CenM, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 190490

Ik heb een vraagje. Ik test al een paar dagen vrij donker met de bovenstaande ovulatietesten. Nu ben ik gewend een echte knal knal knaller te hebben als positieve test. Maar kan het nu ook zijn dat de ovutest op cd17 ook als positief beschouwd kan worden. Vooral gezien het feit dat die van vandaag al iets lichter is?

Ik voel me echt klote, de laatste maanden willen die dingen gewoon niet meer meewerken, eerste keren ging het echt volgens het boekje maar nu blijven ze te lang donker zonder echt te knallen.

Heeft iemand geen knaller gehad maar toch wel een eisprong gehad?

Ik weet dat andere testen niet hoeven te knallen maar die van z&k wel, vandaar mijn twijfels.

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey meid,

Mijn testen zagen er exact zo uit als die van jou, ook jouw verhaal komt mij bekend voor!

Ik heb precies hetzelfde gehad vorige week zaterdag. Dus ik dacht, eisprong gehad! Maar pijne borsten etc. bleven uit ( heb ik normaal wel met eisprong) en temp. ging ook niet echt stijgen (0.1 graad maar).

Nu bleef ik de hele tijd last houden van buikpijn, raar gevoel. Ik dacht bijna, deze keer is het raak! Maar maandag werd ik vochtiger, dus ik dacht, voor de zekerheid nog een ovu test. Wat denk je? Een knaller! Zo ook dinsdag en woensdag werd het iets lichter. Nu pijne borsten... Dus ik denk zelf dat mijn eitje is blijven "hangen" en dat ze afgelopen week pas gesprongen is.

Misschien is dit bij jou ook zo?
    Is je temperatuur wel gestegen?

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    jouw test van dag 17 is helaas niet positief.
    waarschijnlijk heeft je eitje nog geen zin...ik denk dat je over een paar dagen alsnog positieve testen gaat krijgen.

ik weet het, het is frustrerend.
    afgelopen week heb ik 3dagen positieve testen gehad. normaal heb ik na mijn ei zere tepels.
    nu dus helemaal niet! mijn temp is ietsje gestegen, maar dat kan ook eenmalig zijn natuurlijk.
    pff, we kunnen alleen maar afwachten.

ik hoop dat ie gauw komt!

4. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik blijf sowieso doortesten. Ik temp helaas niet, dus ik heb geen idee wat er gaande is in mijn lijf. Wel voelde ik gisteren iets wat ik als eisprong zou kunnen beschouwen, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat die knallers alsnog gaat komen.

5. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Ik had vorige maand ook zulk soort testen.
    Bij mij werden ze echt niet donkerder.
    Maar ben ondertussen wel 6 weken zwanger

6. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wauw!!!! Dit is pas goed nieuws!

Waren het ook z&k testen? En geen knaller mar wel zwanger? :$ :D

7. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Ja het waren ook zwanger en kids ovulatie testen.
    Ze werden eerst donkerder daarna weer lichter en daarna weer donkerder maar heb niet echt een knaller gehad.
    Ik hield wel mijn tempratuur bij elke ochtend.
    Daardoor kon ik wel weten dat m'n eisprong is geweest.
    Dus als ik jou was zal ik nog wel even door testen.

8. CenM

CenM Bekend lid

20 dec 2010
    540
    1
    18
    NULL
    NULL
    #8 CenM, 16 okt 2011
    Laatst bewerkt: 16 okt 2011

Deel Deze Pagina