CB-ovu-test-vraagje!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by HopeSept12, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Dag meiden,

ik lees net de bijsluiter van van CB-digitale ovu-testen. (doos van 20 testen). Daarop staat er dat ik op dag 6 moet beginnen testen. (Dag 1 = 1ste dag van menstruatie)....
    Dit zou dan 20 januari zijn...

Als ik dan online bereken wanneer ik moet beginnen testen (met 28d cyclus) dan moet ik starten op 25 januari...

Wat moet ik nu doen?
    Zit er verschil tussen de dozen met 20 ovu-testen dan deze van 7 testen?

Info op site CB:

Als je de verpakking met 20 digitale teststaafjes gebruikt, moet je op dag 6 van je menstruatiecyclus met testen beginnen. Om te berekenen wat dag 6 is, moet je de dag waarop je begint te menstrueren als dag 1 tellen, en daarna doortellen tot dag 6. Dit is de dag waarop je moet beginnen met testen.
    Ook als je normale cyclusduur 41 dagen of langer is, kun je deze test gebruiken, maar dan moet je op dag 12 van je cyclus met testen beginnen. Om te berekenen wat dag 12 is, moet je de dag waarop je begint te menstrueren als dag 1 tellen, en daarna doortellen tot dag 12. Dit is de dag waarop je moet beginnen met testen.

2. samsal

samsal Lid

Jan 9, 2012
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben gewoon op dag 6 begonnen, moest volgens de berekeningen ook later beginnen. Blij dat ik trouwens op dag 6 ben begonnen want ik had een smiley op dag 10 en 11! Veel vroeger dan ik had verwacht.

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Als je een cyclus hebt van 28 dagen kan je op dag 10 nog wel starten hoor.
    CB zet er veel eerder op, want ze willen graag aan je verdienen ;)

Share This Page