CB ovulatie test positief op dag 10 en 12?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door manouk81, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Hoi allemaal,

Sinds deze maand ben ik gaat testen met de digit test van Clear Blue. Mijn cyclus heeft normaal 31 dagen maar omdat ik mijn ovulatie niet wilde missen ben ik gestart op dag 10. De test was positief (smiley) dag 11 negatief en dag 12 weer positief. Heb me precies aan alle voorschriften gehouden geen ochtendurine, weinig drinken en 4 uur niet plassen, zelfde tijdstip rond 12.00. Hebben jullie dit vaker meegemaakt?Dag 10 is erg vroeg voor een cyclus van 31 dagen.. Weten jullie wat dit kan betekenen?

2. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hi,

Ik had net zoiets! Op dag 23 had ik sóchtends om 7 uur een nega test, om 10 uur sóchtends een smiley en om 16 uur smiddags een nega test, maar dag 24 had ik toch weer een posi test, en dag 25 negatief... erg vaag dus, want als ik naar mijn temperatuur kijk zie ik helemaal geen eisprong.... Heel apart... Ik kan je dus geen raad geven, maar ik lees wel even mee of mensen hier verklaringen voor hebben:)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja heb ik ook gehad. Volgens mij is CB best gevoelig, dus pakt die de schommelingen in je lh in aanloop naar de piek al op. Dit was trouwens de eerste cyclus waarin ik dat had.

4. Alf

Alf Niet meer actief

Ik heb ook steeds met cb getest, maar mijn ei was ook weleens pas vier dgn ná pos ovu :)
    Ze zijn ws zeer gevoelig. Ik zou dag om dag klussen tot je er zeker van bent dat ei gesprongen is.
    Succes!

5. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Bedankt voor de reacties! Ik weet zelf ook niet helemaal wat ik van moet denken. Mijn temp. is ook totaal niet gestegen nog.

Deel Deze Pagina