Positieve ovulatietest en klus vraagje ;)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anak2, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi meiden,

Ik had net om 11.30 uur een positieve ovutest van cb en etos.

Nu hebben mijn man en ik gisteravond geklust. Ik weet dat om de dag beter is zodat de kwaliteit van de man weer goed is. Ben ik te vroeg geweest gisteren.. Morgen gaan we natuurlijk nog wel even gezellig maken maar ben bang dat ik het daarmee net mis.. Wat denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30 KB
      Weergaven:
      8
  2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    vandaag kan ook hoor ;) als je beiden gezond bent maakt het niets uit

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Nou mijn man is er niet vandaag :( daarom ook gisteren ;) dus hoop zo dat ik het niet mis loop

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Morgen is prima. Je Etos test is ook nog niet positief.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    voorraadje heb je, dus in principe moet het wel genoeg zijn. hopelijk lukt het!

6. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hoi!

Ik haak hier even op in. Nog nooit ovulatietesten gedaan, maar deze maand ga ik het proberen.

Ik lees overal dat je het beste rond de lunch kan testen. Is het heel onhandig als ik iedere dag pas om 19.30 u test? Anders moet ik het op mijn werk doen en dat lijkt me gedoe. :)

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ohhhw spannend !! Ik hoop zo dat het lukt deze maand :) ik ben 38 en ben heel onzeker of het nog wel lukt. Ik heb wel al een gezonde zoon van 8 jaar en bij hem was het binnen 3 maanden raak. Ondat ik nu ouder ben heb ik mij er op ingesteld dat het weleens veel langer kan gaan duren.

@gduif Ik heb gehoord dat je altijd beter s middags kan testen om de kans dat je je piek mist s avond groter is. Ik weet niet waarom. Ik moet zeggen dat ik vorige maand en deze maand pas positief teste in de middag

Deel Deze Pagina