Hoi Allemaal! Even een vraag! Ik heb de ovulatietest van clearblue.. ( lekker duur ook weer! ) Maar wanneer geeft dat ding nou twee streepjes? Is dat echt pas op de dag voor de eisprong ( dus je vruchtbaarste dag) Of zou dat et ook al twee dagen voor de eisprong moeten doen? Zondag de 15e is mijn waarschijnlijke eisprong, dus morgen meest vruchtbare dag...maar vandaag zou dat ding dan toch al wel iets aan moeten geven?! Snap er niks van.. zit al 3 dagen op dat stokje te plassen en zie steeds maar een heel vaag teststreepje naast de dikke controlelijn.. alvast bedankt meiden!
Nee is geen digitale Er staat een controle streepje en dan moet daarnaast nog een streepje komen. Er staat wel een heeeeel vaag streepje, maar dat is niks volgens de verpakking..
Hoihoi, Ik gebruik ook de ovulatietesten van CB met de 2 streepjes.. ik ben er heel gelukkig mee. Ik heb deze maand 2 dagen voor een superpositieve test, zown testresultaat gehad met een licht streepje. Dus 9 feb licht streepje (daarvoor die dagen niets) 10 feb een licht streepje 11 feb super positief 12 feb ook nog positief 13 feb test weer negatief Er staat in de handleiding dat je ei bij een positief resultaat binnen 24-36u zal springen. Daarom kan de dag erna de test nog positief zijn. Het beste kun je gelijk klussen als hij positief uitslaat want de dag voor je eisprong ben je het vruchtbaarst. Dus wat wij hebben gedaan omdat we gebruik maken van een donor, 9 feb, 10 feb en 12 feb geinsemineerd. Maar de ovutesten meten het LH gehalte en dat heb je eigenlijk altijd in je lichaam, elke vrouw in een eigen hoeveelheid natuurlijk. Als je gaat ovuleren dan daarvoor stijgt je LH spiegel (hoeft niet altijd een ovulatie aan vast te zitten hoor! Het beste kan je daar voor temperaturen)en test je positief. Maar sommige vrouwen hebben ook zonder stijging best wat LH dus dan slaat de test een lijntje uit, maar dat is niet zo donker als zou moeten. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Groetjes Mo