CB ovulatietesten ervaringen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Homeland, Oct 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Homeland

Homeland Niet meer actief

Hai,
    Zou heel graag willen weten of iemand hier CB ovulatietesten heeft gebruikt en wat je ervan vond?
    Ik vraag dit omdat ik van Action naar CB ga overstappen want
    ik word gek van die strepen. Heb tot nu toe een onregelmatige cyclus en maak deze ronde af met de Action testen (tevens mijn eerste ronde met ovulatietesten) voor het geval er toch nog een knaller komt.

2. Esje888

Esje888 Lid

Oct 19, 2015
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid

Ik deze cyclus ook overgestapt op de cb vanaf de action , daar kreeg ik niet echt een mooie test streep mee en vaniet dat turen en twijfelen werd ik niet blij!

Nu had ik afgelopen zaterdag avond een smiley blijven staan tor gister einde Vd middag ( 2 dagen dus)
    Hopelijk klopt dit en lukt het deze maand , aangezien hier me cyclus ook drama is...

3. Iertje

Iertje Bekend lid

Aug 16, 2015
    632
    3
    18
    Ik heb eerst met de action getest tot deze steeds donkerder werd.. Als ik richting mijn knaltesten ging gebruikte ik de CB erbij

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Ik heb 2 maanden de cb testen gebruikt. De eerste maand vond ik ze super, zag dag 18 een knipperende smiley en dag 19 een vaste en dag 20 eisprong. Afgelopen ronde zag ik t nadeel van de cb testen... Dag 17 knipperende smiley en die bleef knipperen... Toen had ik niks meer dus doorgegaan met m'n dipsticks. Pas dag 26 eisprong!! Dus had echt niks aan de cb!!

5. Fleurtjej

Fleurtjej Actief lid

Oct 8, 2015
    191
    0
    16
    Ben ze nu ook voor de eerste keer aan het gebruiken.
    Heb 3 dagen een knipperende smiley gehad en vandaag een vaste.
    Denk dat het klopt want had gisteren enorme steken in mijn linker zijkant. Ik ben er dus fan van :)

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ik had die zonder knipperende smiley, dus die alleen je LH piek aangeeft. En was er erg tevreden over!

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    4,149
    154
    63
    Dit:D

8. Hophop

Hophop Actief lid

Sep 3, 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo deed ik het ook altijd. Wanneer het streepje wat op ging lopen, zo na een dag of 13 stapte ik over op de cb testen. Veel duidelijker, houd niet zo van twijfels haha

9. Homeland

Homeland Niet meer actief

Oh super! Tnx voor jullie reacties :) Via marktplaats een koop overeengekomen dus ik kan binnenkort aan de slag!

10. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier geen goede ervaringen. Hij leek te doen wat hoorde eerst 2x knipper en toen vaste. Maar dit was voor mijn doen vroeg in de cyclus dus vertrouwde het niet. Temperatuur steeg ook niet dis doorgetest. Ik kreeg na een paar dagen direct een vaste. Deze klopte wel met een naderende eisprong.
    Ik gebruikte daarna sensitest gevoelige ovulatietesten. Normaliter test ik geen knalstreepjes maar met deze wel en kon hiermee mijn eisprong gemakkelijk vinden. Ook direct zwanger

Share This Page