Sinds paar maanden hou ik in een app alles bij, ovulatie op dag 14. Dat is ook hoe je dit op school leert. Mijn cyclus is gemiddeld 30 dagen. Nu ben ik vanaf dag 9 bezig met testen met de CB ovulatietest, maar pas vandaag op dag 18 krijg ik voor het eerst een knipperende smiley te zien. Dat zou betekenen dat eisprong pas op ± dag 20 zou zijn. Kan het wel zijn dat je zo laat een eisprong hebt? Of houd de test mij nu voor de gek?
hier op dag 25 een ei gehad en soms op dag 10. je eisprong komt 14 dagen voor je menstruatie ongeveer, niet andersom
Hihi inderdaad, je ei komt gemiddeld 14 dagen voor je nod! En dat is ook gemiddeld, bij sommige 9 dagen bij sommige 16 dagen. Ik had ook een cyclus tussen de 30 en 35 dagen en mijn ei dus tussen de 16 en 21 dagen. Is dus niks aan de hand! Tel er 14 dagen bij op en je weet wanneer ongeveer je nod is.
Gefeliciteerd Dolliej! Hoop dat het mij ook zo mag vergaan. Weet nu dat ik mij niet ergens druk over hoef te maken nog. Mijn cycluslengte varieerde het afgelopen jaar ook van 27 tot 34 dagen. Heb net 3 cyclussen gehad van 28-27-29 Mijn app rekent gewoon met mijn gemiddelde van 30 dagen. Dus misschien is dit gewoon weer een iets langere cyclus. Het is gewoon zo spannend, met die ovulatietesten is het opeens serieuze business geworden