Heb de testen met de smiley.. Hij is nu nog negatief dat weet ik.. Maar mag je hierbij ook naar de streepjes kijken? Hij lijkt namelijk duidelijker te worden(nog niet zoals hij moet horen) maar lijkt de goede kant op te gaan.. Mag ik jullie mening
Je mag er best naar kijken, maar het zegt niks haha. Ik heb wel eens een donkere gehad en de dag erna weer lichter. Blijkbaar schommelt je LH altijd wel wat. Dus alleen als je een smiley hebt zegt het iets
Nee hoor... Ik heb de afgelopen dagen even flink ingelezen. En zodra je een positieve ovulatie test heb, ben je max 2/3 dagen daarna nog vruchtbaar. De LH hormoon is het hoogst voor je eisprong. Dus het eitje kan vanavond springen maar ook pas zondag bij wijze van. Dus flink aan de klus dus! hihi
Misschien nu een beetje achterhaald ... maar ik kan het ook altijd aan de streepjes zien van CB! Mijn strepen zijn wel vlak na de test het duidelijkst. Een paar uur later zijn ze enorm vervaagd.
Ik heb zelf ook de ovu testen van cb digital gebruikt. Ik kon ook aan de streepjes zien of de lh piek eraan kwam of niet. De dag na de smiley werd het streepje gelijk een heel stuk lichter. Veel klusplezier!