wij zijn jaren bezig geweest voor onze eerste via de mmm. Na vier icsi pogingen een kindje mogen krijgen. Zaad was zo slecht dat spontane zwangerschap uitgesloten was. Nu 1 week overtijd en een predictor test gedaan. Enige die ik überhaupt in huis had. Een duidelijk tweede streepje. Echter geen knaller. Hij is niet even donker als de controle streep. Had dit niet gemoeten bij 6 dgn overtijd?
Weet je zeker dat ne eisprong al 20 dagen geleden was? Zoja, hoe weet je dit zo zeker? Ik zou haast denken dat je eisprong dus veel later was
Ehhhh is de donkere streep niet de Teststreep?? Controlestreep is toch altijd de achterste om te zien of hij goed doorgelopen is?
Wauw! Die is overduidelijk positief. Anders even een cb digital doen om te kijken wat die aangeeft qua termijn? Volgens mij is deze test hartstikke mooi. Gefeliciteerd!!
Ik vind dit echt een hele mooie test hoor! Volgens mij is inderdaad de linkse je teststreep en die is dus echt mega knal! Zelfs donkerder dan de controlestreep. Gefeliciteerd!
Klopt de rechter streep is de controle streep. Dus je test is knaller dan de controle.. Mooie test van harte gefeliciteerd
Menen jullie dat? En ik heb de test niet op de kop liggen? Ik heb geen ervaring met deze testen. Bij vorige altijd kV en action gebruikt. CB met indicator heb ik niet in huis.
100% zeker! De teststreep is altijd degene die het dichtste bij de urine opvangkant zit Een cb met indicator is echt totaal onnodig om te doen hoor! Echt zonde van je geld want hij zal hetzelfde zeggen als de predictor nu zegt... hartstikke zwanger. Je zal nu al bijna 5 weken zwanger zijn