Zie hem idd naar alle hoeken me hoofd te hebben gedraaid Haha. Die van mij is idd wel duidelijker. Gister echt Omo wit.... ga er nu echt nog maar van uit dat die vals positief is... en dan zien we na het weekend wel of de menstruatie we is. Mocht die van mij ook vals positief zijn zou het wel heel erg zijn van cb. Want zelfs met het blote oog zie je hem nog duidelijker dan na het uploaden van de foto
Pff meid, je maakt het elke keer weer spannend. Ik hoop zo dat het deze keer eindelijk goed zit bij je!
Heb even je hele topic gelezen en hoop dat de test positief is en alleen maar positiever wordt! Het is jullie ontzettend gegund!!
Haha dat snap ik!! Succes zo bij de gyn, misschien nemen ze gelijk bloed af voor hcg. Heb je vandaag nog getest?
Ik twijfel bij je test. Heb ze zo gezien toen het positief was maar ook dat ze negatief waren. Ik zou bij de gyn vragen om een bloedtest met de uitslag dezelfde dag. Mocht er inderdaad hcg zitten, dan zal de bloedtest dat moeten uitwijzen. Een echo gaat alleen verdikt slijmvlies laten zien wat op beide kan duiden (zwangerschap of komende ongi) dus daar zal je niet veel wijzer van worden. Ik duim dat je gewoon zwanger bent (en blijft).
Heel veel succes bij de gyn vandaag. Hopelijk is het allemaal niet nodig en ben je toch zwanger en knalt het streepje binnenkort van het scherm.
Gisteren je topic niet gezien en zie dat het wederom weer spannend is bij je. Ik hoop van harte dat het geen vals streepje is, maar ik snap je zelfbescherming, ik spreek uit ervaring. Veel succes bij de gyn, en zoals al wordt gezegd zou ik ook om een bloedtest vragen met vandaag nog een uitslag.
Jeetje meis wat spannend weer. Ik heb eerdere topics van jou gevolgd. Ik hoop hoop hoop zo van harte dat je eindelijk zwanger mag zijn en blijven. Heel veel succes bij de gynaecoloog.
Spannend! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent, zou haast wel moeten denk ik aangezien de streep al zo snel verscheen.