Door mijn lange cyclussen ben ik al vanaf 5 Jan. Aan het testen. Ik dacht de 16e eeun piek te zien.. maar twijfel. Doortesten? Wat denken jullie? (Mijn laatste menstruatie was 23 december)
Nee hier zit helaas nog geen positieve tussen. Zoals de ‘gebruiksaanwijzing’ ook zegt: beide streepjes moeten minstens net zo donker zijn
Er zit inderdaad nog geen knaltest bij... Ik was zelf deze maand ook in afwachting, 16 december was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie, ik had pas 11 januari mijn eisprong deze cyclus duurt 40 dagen. Was ook bang dat ik mijn eisprong gemist had, maar mijn cyclus liep raar deze maand. Succes met doortesten, hopelijk snel een knaltest!
Vind zelf dat hier altijd heel resoluut wordt gereageerd met dit is niet positief. Voor mij is dit wel mn piek. Zeker als ik die rond 19:30 heb, waarschijnlijk is je piek dan snachts geweest. Als je net als ik een hele korte piek hebt, moet je precies op de goede tijd testen. Tussen je test van 18-1 19:30 en 19-1 11:30 zit 16 uur. Dat is eigenlijk te lang maja er wordt geadviseerd om tussen 20 en 10 uur niet te testen, dus dan wordt het wel lastig met korte piek. Dit was mijn "piek". Volgende dag was hij bijna weer wit. Volgens hier niet positief maar toch echt bevrucht en 9 dpo positief getest. Helaas mis gegaan maar dat terzijde.
Wellicht was hij later op de dag donkerder geweest als je nog getest had Ik hoop voor je dat je gauw weer een pos zwangerschapstest hebt
Je test is negatief, maar dat betekent niet dat je in sommige gevallen je vermeende piek kan vinden. Maar je moet dan wel vrij zeker zijn van je cyclus. Met lange cycli heb je vaker te maken met meerdere stijgingen van je luteïniserend hormoon, die niet tot een piek en eisprong leiden, dus dan kan het misleidend zijn om uit te gaan van een test die nog niet positief is. Het test-advies is omdat de meeste vrouwen in de ochtend hun piek hebben, en het luteïniserend hormoon dat je in heb urine meet, loopt circa 4 uur achter op de waarde in je lichaam. Ik heb zelf altijd een positieve test rond 17:00 uur, maar niet extreem knallend, zou wellicht nog later wel het geval zijn.
Ik vind jouw onderste test veel donkerder dan die van ts. In jou geval zou ik nog zeggen dat die mogelijk positief is maar die van ts zijn echt nog heel licht.