Toch knap he dat ze zo kunnen beslissen dat een echo niet nodig is.. Zij zullen eerst wel willen weten wat je hcg is? Word je vanmiddag gebeld daarover?
Sorry als ik bot overkom! Maar wat laat jij met je sollen zeg.....ongelofelijk! Meid trek is van leer aub! Dit is geen normale reactie van het zh....! Het liefst zou ik voor je bellen....wedden dat het zo geregeld is!
Ik ben ook wel echt boos geworden hoor. Vind het knap dat ze al wat kunnen zeggen zonder de waarde te weten en mij überhaupt gesproken te hebben. De assistent zei dat er haast bij was aan de telefoon, en de arts had via de assistent laten weten dat een echo niet nodig was. Dat zullen we wel zien.. ik bel anders een pret echo bureau hoor. Moet en zal weten wat er aan de hand is.
Als de waardes nog te hoog zijn dan kan het niet anders dan dat ze je terug laten komen voor een echo, kan me niet voorstellen dat ze dat risico nemen.. Schijnbaar is het een kostenplaatje, ik moest eerst heel onnozel een zwangerschapstest doen in het ziekenhuis, terwijl ik ze al een knaltest had laten zien, daarna ook te bloedprikken en daarna kreeg ik een inwendige echo en toen was het dus een bbz.. Op die momenten kun jij hoog of laag springen, ze trekken toch hun eigen plan..
Meid, hou je lijf goed in de gaten.. heb je bloedverlies gehad? Buikpijn? Ik heb ongeveer hetzelfde gehad en dat was een bbz.. en anders nog is bellen dat je zekerheid wil! Succes! Hou ons op de hoogte!
Nou zeg, en met deze symptomen nog geen echo. Om boos van te worden! Hopen dat je snel uitslag hebt van het bloedonderzoek! Misschien dat je daarna nog een echo krijgt? Sterkte!
Het gaat ook om geld. En dat ze zelf om vijf uur thuis zijn... Ik heb wat bruinverlies dagelijks en niet echt buikpijn. Vorige mk was een bbz en die pijn heb ik niet nu.
Ja echt ongelofelijk! Ik kreeg meteen te horen van de vk toen ik bloedverlies had dat ze de week erna een echo wilde doen om te kijken of ik schoon was. Het gebeurde volgens haar best vaak dat er 1 van de 2 vruchtjes het niet overleefde. Moet jij dadelijk bloed prikken en krijg je die uitslag vanmiddag dan?
Jeetje! Met een bbz moet je er zo snel mogelijk bij zijn! Kan je niet je gyn og vk bellen en doen alsof je verga van de pijn in je buik en pijn uitstralend naar je schouders? En dat je hoofdpijn hebt en koorts? Geloof me dan laten ze je gelijk komen! Deden ze hier ook. eerder wilden ze me ook niet laten komen. kreeg gelijk een echo. sterkte meid en kom voor jezelf op.
Nou dat is fijn! Ik ben echt benieuwd...kun je anders niet een vk bellen met dit verhaal? Mijn vk maakt zelf echo's in haar praktijk. Kan best als je het uitlegt dat je ff mag komen, vk's zijn vaak veel schappelijker! En anders idd nu ff een pret echo bureau bellen. Dan weet je het dadelijk!
Vervelend smnee ik moest van de vk ook langskomen voor een echo als de test na een week nog positief was. Hier was hij na 5 dagen weer wit. Begrijp dus ook iet waarom ze je zo laten aanmodderen. Anders misschien via een reguliere verloskundige een echo laten maken. Hier in de praktijk kunnen ze dat gewoon zelf.
Ja heb al geprikt en krijg de uitslag tussen 2 en 3. En als die naar mijn idee te hoog is dat wil ik een echo. Krijg ik die niet van hun dan bel ik wel een bureau.
Pfff wat een rottige situatie zeg, ik leef met je mee hoor! Al twee jaar hoop je op een positieve test, nu heb je er een en wil je er juist niet een, lekker frustrerend :x
Hoeveel hcg zou het dan nu moeten zijn? Wat denk je.... In ieder geval meer dan 100 toch? Want dat had je laatst. Nou ik kom om 3 uur nog ff kijken wat de uitslag is.. xxxxx smnee! Ik leef erg met je mee