Geen idee hoe dat kan.. bloed liegt niet dus die waarde zal wel kloppen. Ik test in de tussentijd wel ff om te zien of hij nog daalt.
De kruidvat heeft maar 25 hcg nodig om positief goed uit te slaan. met 46.5 is het dus normaal dat hij positief is. ik duim dat hij snel zakt meid en je weer met een gerust hart verder kan.
Balen smnee! Zat nog aan je te denken vandaag en las je verhaal van gisteren op NOD forum. Hopelijk daalt het snel. Dan kun je verder. Nu sta je zo stil. Vre-se-lijk. Dikke knufff ik duim voor snel een positieve knaltest volgende maand!
Nou bij een lage hcg kun je wel al een eisprong krijgen Temp je of gebruik je ovu testen? Ik gebruikte trouwens zelf ovu testen om te kijken of het hcg daalde... Goedkoper en je ziet het zo ook.
Hopelijk daalt je hcg snel en kan je snel weer gaan klussen! Hier ook al paar dozen ovutestjes gekocht in de action zijn idd pakken goedkoper dan die cb of kruidvat ovutesten! Alvast veel succes,hier nog dik maandje wachten eer we eraan beginnen
Ja en zodra die wit zijn begin ik met ovulatie testen. Komt goed. Bloedverlies is sinds vandaag ook klaar.. eindelijk!
Dat is dan weer vooruitgang gelukkig.......... hoop dat de ... Extra vruchtbaar na een mk .... Je helpt meid...
Wil je even een dikke knuf geven! Hopelijk is je hcg snel verdwenen en kun je het helemaal afsluiten. Hoop echt snel op een wondertje voor jullie!