Cb plus en action ovulatie twee weken na miskraam

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Smnee, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dankjewel. Lief van je :)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Smnee, hoe is het nu?

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het gaat. Zaterdag en vandaag weer getest en de testen zijn nagenoeg hetzelfde. Ben nu vooral bezig met het hcg uit mn lijf te krijgen... het verwerken komt daarna pas. Tenminste, dat was de vorige keer zo...

4. kellyk

kellyk Niet meer actief

Vervelend joh dat het zo lang duurt???
    Hoe is dat mogelijk? Bij mij was de test wit meteen na de mk....
    Zou haast toch denken dat er nog wat weefsel zit.
    Wanneer moet je weer bloedprikken?
    En krijg je dan wel een echo als het nog steeds te hoog is?

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn testen blijven ook hetzelfde. Ga morgen weer een doen. Als het hcg 7 mei niet gedaald is dan mag ik toch hopen dat ze wat gaan doen.
    Bij de vorige miskraam was het hcg zo verdwenen en dat was veel hoger.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar is het niet logisch dat je het op een test nog niet ziet dalen omdat deze 25...weet ik het maar aan kan?

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geen idee.. Ik heb er nog genoeg dus ik ga voorlopig ff door :)

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik weet niet hoe het verhaal precies zit want ik heb niet alles gelezen. Maar ik lees dat je hcg niet daalt? Ik heb dat ook gehad bij mijn 3e miskraam. Het hcg werd minder en dus ook de testen werden lichter, tot een punt. Ik heb 1,5 week hele lichte positieve testen gehad en uiteindelijk toch ongesteld geworden.
    Wat naar van je miskraam, bah. Stertke. Ik hoop dat je hcg snel zakt en dat jullie snel door kunnen:)...

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dankje! Ik wacht wel af... zit niets anders op :)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zit geen beweging in...

Attached Files:

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Apart zeg en frustrerend omdat je het gewoon uit je lichaam wil hebben toch.
    Zie ook geen verschil in de testen.
    Wat zegt het zh erover?
    (Ik heb er geen verstand van verder)

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

7 mei weer bloed prikken en verder zoek je het maar lekker uit. Ze willen niet kijken via een echo wat er is, er wordt niet eens naar me geluisterd ;)

13. reckless

reckless Bekend lid

Apr 17, 2014
    798
    286
    63
    Jeetje meid wat een verhaal! Echt belachelijk dat ze je in het zh zo aan het lijntje houden. Sommige mensen hebben echt het empatisch vermogen van een tuinhek........ Sterkte met alles, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meen toch dat je laatste iets lichter is?

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dankje!:)

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heb de foto even goed bekeken en daar lijkt het inderdaad zo. In het echt kan ik niet echt ontdekken.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer:(

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zeg dat!:(

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zoooooooooooooooooooooooo frustrerend om niet verder te kunnen he...knuffel hoor

20. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Och meis, alsof het krijgen van een miskraam na zo lang te hebben moeten gewacht niet erg genoeg is moet je nu ook nog zo lang wachten. Ik herken het helaas helemaal. Na mn bbz daalde mn HCG in het begin echt super, maar op het laatst ging het tergend langzaam. Soms daalde het maar 5 eenheden in een hele week. Volgens mijn gyn komt dit wel vaker voor, maar gelukkig kan je cyclus ook al beginnen als je nog een klein beetje HCG in je lijf hebt. Ik kreeg zelfs gewoon alweer een eisprong toen mn HCG nog iets van 15 was.

Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten en dat het straks snel raak mag zijn! Sterkte!!

Share This Page