Cb plus en action ovulatie twee weken na miskraam

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Smnee, Apr 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat is het.. ik wil gewoon verder!!

Hoe heb je die eisprong gemerkt nana? Ovulatie testen zullen niet werken denk ik, met hcg? Vreemd he.. dat dat laatste stukje zo lang duurt.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien dat je toch een stijging zou zien smnee? Zou toch eens een ovu doen om te zien hoe de tweede streep nu is. Misschien kun je een stijging waarnemen straks...

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik kan het natuurlijk proberen. Vorige week was hij knal, door het hcg denk ik. Eens kijken of ik zo kan plassen ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké nou ik duim hier voor je!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Knal natuurlijk...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Echt stom zeg dat ze geen echo willen doen 😠

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Snap het ook niet.

9. XmoonlightX

En als je een vk praktijk belt dan?

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zat ik ook al aan te denken maar vind het het makkelijkst om alles onder een dak te houden.

11. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Snap t niet helemaal maar heb je nu dat de zwangerschaps testen niet knal zijn (die foto wat je hebt geplaats) en de ovu test die je net hebt gedaan knal is?

Ik had namelijk een knal ovu test toen ik al zwanfer was en niet wist.dacht dat het mijn ei was want kon op dat moment die zwanger zijn...lang verhaal

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik snap het niet helemaal :p mijn ovulatie test reageert op het hcg.

13. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Hmm die van mij dus toen ook maar ik was/ben wel echt zwanger.

Hoelang is t geleden dat je je tweede mk hebt gehad?

14. chichi

chichi Actief lid

Mar 27, 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Beste Smnee,

Ik heb ook deze maand een miskraam gehad bij 5.2 weken zwangerschap. Bij mij is er ook iets vreemds aan de hand. Ik had na de miskraam getest of het hcg uit mijn lichaam was en dat was inderdaad ook zo. Maar nu heb ik al ruim een week knalpositieve ovulatietesten. Ik heb er toen weer zwangerschapstesten tegenaan gegooid, maar die zijn omo wit of er verschijnt een heel vaag lijntje op.

Ik heb maandag toen het ziekenhuis maar weer gebeld en gewoon geëist dat ik een echo kreeg. Nu mag ik vrijdag eerst bloed komen prikken en daarna een echo om te kijken wat er daar binnen allemaal gaande is. Een miskraam krijgen is al erg genoeg, maar als jouw lichaam het daarna laat afweten dan is dat heel erg frustrerend. Je kan dan niks afsluiten/verwerken en verder gaan.

Ik adviseer je echt om nogmaals te bellen en een echo te eisen. Desnoods zet je maar een grote mond op, want je hebt het recht om te weten wat er aan de hand is en om geholpen te worden. We betalen ons elke maand al krom om überhaupt verzekerd te zijn.

Heel veel succes!

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Birds86, zwanger is onmogelijk hier. Hcg was vrijdag nog maat 46 dus echt te weinig. Op 12 april is het bloeden begonnen.

Chichi ook al zo'n vervelend verhaal! Ik moet 7 mei weer prikken en als er dan nog geen schot in zit dan eis ik hulp en anders ga ik ergens heen. Ik ben benieuwd wat er vrijdag bij jou uitkomt dan... erg is dat he? Je kunt geen kant op nu.

16. chichi

chichi Actief lid

Mar 27, 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Bij mij is het bloeden op 1 april begonnen en 7 april was het weer gestopt. Ik heb toen 9 april een echo gehad en alles was weer schoon. Nu zit ik dus al anderhalve week met echt knallende ovulatietesten. Ik word er echt helemaal gek van. Elke dag hoop ik dat ze weer negatief zijn, maar zodra ik test zie ik het test streepje meteen verschijnen en dan weet ik al genoeg.

Ik voel me gewoon gevangen in mijn eigen lichaam. Het voelt zo raar aan...

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja je verwoordt het precies! Ik wil verder en dit afsluiten en door dit kun je geen kant op. Het is gewoon ongelooflijk klote.

18. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Sorry smnee dat zou idd niet kunnen. Begin m beetje bij beetje te snappen :)

Dan zou ik iig zeker nog een echo laten maken om te kijken of je ook schoon bent.

Hoop dat je dit hoofdstuk snel kan afsluiten. Sterkte mekd

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

20. XmoonlightX

Snap dat je alles onder een dak wil houden! Maar als ze het echt niet willen doet, zou ik toch even naar een ander gaan denk ik...

Share This Page