Dit is de eerste keer dat ik met cbplus test, k2v5 was uitverkocht Ik heb gegoogled en las dat ze soms valsposi aangaven, vanwege een pennestreepje. Streep kwam bij bij al vrij gauw tevoorschijn, dus ik denk dat het geen valse zijn. Maar zou fijn zijn als iemand dat kon bevestigen.. Bekijk bijlage 201465 Bekijk bijlage 201466 Beiden binnen 5 minuten. Ben trouwen 10dpo en heb de test net een half uur geleden gedaan met best wel lichte urine, kon niet wachten op morgenochtend.
Ja toch mamavanA? Ik durf het nog niet te geloven haha. Had liever een roze streep van k2v5 gezien Als ik nu naar de test kijk staat er een pennestreepje aan de rechterkant van de streep dat wat donkerder is, waardoor de rest van de streep minder zichtbaar is.
dat is normaal ik heb deze test gedaan bij men meis en was ook zo maar als je echt zeker wil zijn doe je toch een digitale ??
Deze is gewoon positief hoor. Een pennestreepje is niet 'vals positief' als je met positief een even dik lijntje als criterium neemt. Dat staat bij veel testen ook in de gebruiksaanwijzing. Gefeliciteerd, zeg ik zachtjes, wegens pas 10 dpo Omdat het vaak juist nog voor NOD misgaat, zou ik de volgende gewoon op NOD doen.
Bedankt voor jullie reacties dames! Er zullen zeker nog meer testjes komen en ook de digitale, maar die laat ik voor volgende week, wil graag een 3+ zien. :-D
Positief hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! Aan je handtekening te zien heb je al het e.e.a. meegemaakt dus ik hoop voor je dat dit kindje mag blijven!
Ja, hopelijk word dit een plakbeeb. Voel me erg kalm moet ik zeggen, vorige zwangerschappen wilde ik het van daken schreeuwen, nu voel ik diezelfde blijdschap een stuk minder. Al is er een last van mijn schouders omdat het toch weer gelukt is.
Ja, zo zag die van mij er ook uit (inmiddels ben ik 11 weken)! Had deze gekocht omdat ik dacht dat een duurdere duidelijker zou zijn. Maar heb vervolgens de kruidvat testjes (2 voor 5) gehaald en hierop was het nog veel duidelijker te zijn. Hoor over de kruidvattesten overigens ook de meest positieve verhalen. Idd (voorzichtig) gefeliciteerd