CB plus vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ik heb vanavond een CB plus gedaan en er kwam vrijwel direct toen de urine erop kwam een horizontaal streepje (wat dus een plus vormt) ...hij vervaagde echter en nu zie ik nog heeel licht een plusje (niet waarneembaar op een foto) ...kan ik dit dan als positief zien? Heeft iemand ervaringen hiermee? De testlijn is even breed.

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Niemand??

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    inprinciepe staat er in de bijsluiter hoe lang je moet wachten tot je het resultaat kunt aflezen...
    als het streepje voor deze tijd al weg was zou ik over een paar dagen nog testje doen...
    was de streep er nog wel toen het de officiele aflees tijd was, denk ik dat ie wel positief is.

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Toen ik zwanger was bleef de streep van CB wel staan (dat was in oktober 2009, hij staat er nu nog ;)). En zelfs later nog een keer met een zwangerschap die heel pril misliep, een superlicht streepje, maar dat is ook nog steeds zichtbaar. Dus als het echt is weggetrokken dan weet ik niet of ie positief was. Ik hoop het natuurlijk wel voor je!

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb dezelfde test ook gedaan eerst positief natjes was er geen lijntje meer maar was echt wel zwanger hoor mijn dame is al 18 maand kijk maar in mijn album voor de plus zw test

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heb je vandaag nog een testje gedaan?

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja ik heb weer een CB plus gedaan..en weer een lichte plus :( morgenochtend nog even testen met kv2v5...is beter denk ik :p

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    kun je geen foto plaatsen???
    bij een lichte plus zou zwanger/niet zw met indicator ook moeten werken!
    (die durf ik nooit zelf hoor:p pas als mijn streepje knalt durf ik die aan;)

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb altijd lichte plusjes... ook bij niet zwanger!!... ik vind t ondingen!!

10. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Tja je ziet echt geen streepje dan als ik het op foto neem..heb geen toestel met een bloemetje erop dus dat is echt ***! Heb net kv2v5 gedaan..en daar zie ik een super licht lijntje..zal morgenochtend de andere doen..weet niet of jullie wat zien hoor..op deze foto :(:

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Nog 1:

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik denk wel wat te zien hoor ...
    Spannend.
    Morgen of overmorgen weer een poging?

13. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Morgenochtend..de 2e kruidvat..

14. linde90

linde90 Niet meer actief

spannend he, ik ken het .........
    ik heb me voorgenomen pas vrijdag weer te testen, hopen dat ik dat morgenochtend ook nog denk...

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb jouw testgedeelte even uitgesneden en ik zie eerlijk gezegd eigenlijk niet een tweede streepje helaas. Of ik kijk niet goed...Ik hoop dat je een dezer dagen een test in je handen hebt wat duidelijk positief is!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier je test in negatief....Misschien dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag iets zie. Ik moet zeggen dat dit bij mij altijd nog negatief betekende. Hoop voor jou dat je gewoon nog niet genoeg HCG aanmaakt en je wel gewoon lekker zwanger bent.
    Over een paar dagen even weer testen. Als je zwanger bent, zou de test dan in elk geval veel duidelijker moeten zijn.

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @BeHappy: bedankt voor het uitsnijden van de test. Morgenochtend probeer ik het gewoon weer ;)

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zie eigenlijk ook niks..Dat betekent niet dat er niks staat.
    Ik heb alleen deze maand ook van die testen gehad (lees eergisteren nog 1) en ben toch ongesteld..
    MAar voor jou gaan we gewoon uit van een knaltest binnenkort;)

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik zie hem ook nog niet, ik hoop morgen wel ;)

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hij is duidelijker geworden, vannochtend getest, urine in de koelkast bewaard! Je moet wel je beeldscherm kantelen...

Deel Deze Pagina