Vanochtend heb ik een vroege test gedaan van testpiont. Was nog niet bekend met dat merk trouwens... Maar ik zag een dun tweede streepje tegen de rand aan, toen heb ik de rand even weggehaald, en daar zat de tweede streep. Nou vraag ik me af, aangezien een streep niet aan de rand hoort te zitten... Is die test nou positief of niet? Ik denk zo een streep is een streep en kan niet verkleuren als er geen HCG inzit, ook al zit hij aan de rand, toch????? Ik ga sowieso nog een test doen, maar ben wel benieuwd wat jullie denken!
ik weet het niet.. als het rond de plek is waar het teststaafje het urineflupsje bereikt (ja ja lekker duidelijk) betekent het niks. Die plek kleurt wel vaker.. Als de strip verkeerd in de cassette zit kan het wel.. Heb je geen foto?
Haha net gemaakt. De plek die jij bedoeld zie ook op de foto daarnaast zit de tweede lijn Hoe plaats ik de foto?
Bekijk bijlage 123433 wat vinden jullie???? Deed net ook nog een test van kruidvat 2 voor 5, maar die was negatief.... Maar ja deze op de foto is een vroege zwangerschapstest... doe morgen nog een vroege zwangerschapstest van predictor. Weet het nou echt niet meer hoor...................
ben nog niet overtijd.... zou tussen morgen en woensdag ongesteld kunnen worden, ga uit van woensdag...
geen predictor vroegtest gaan doen hoor! die reageren overal op.. als je daar een streepje krijgt zegt het helemaal niks.. ik denk dat dit neg is. Als je goed op de strip kijkt zie je dat het flupsje met een stukje "plakband" aan de strip zit. Op beide kanten van het "plakband" reageert hij.. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast..
met de vroege van predictor zou ik niet testen,daar zijn zelfs mannen zwanger mee. heb bij deze test den indruk dat het "twwede" lijntje te ver opzij staat
is predictor echt zo slecht joh?!?! waar zou dat aan liggen, zonde van m'n geld dus.... Vond zelf ook al dat het lijnte ver op zij staan.... zal ik hem dan toch maar als negatief beschouwen.... k*t
als de kruidvattest neg aangeeft kun je er redeijk van uitgaan dat die neg is. maar misschien ben je nog te vroeg met testen ?
Ik vind het wel echt zo'n streepje hoor. Maar wel op de verkeerde plek. Maar hij is wel even breed als de test streep!! Als het een fout op de test was zou het toch raar zijn dat hij precies even breed is, en recht! Aan de andere kant, je bent wel echt vroeg met testen.