Ik zou graag advies willen van jullie. Ik heb zojuist een ovulatietest gedaan en daar zie ik een licht streepje zoals jullie op de foto kunnen zien.. View attachment 89287 Wat raden jullie nu aan... Kan ik spoedig mijn eisprong verwachten? moet ik meerdere keren op een dag gaan testen??? Aangezien ik een hele lange cyclus heb ben ik een beetje in de war... Deze test is op dag 20...
Hey kijk even op mijn topic "eerste ovulatietest". Ik heb ook een aantal foto's erop gezet van mijn testen en ik ben nu drie dagen aan het testen. Die van jou is nog wel veel lichter dan die van mij maar ik denk dat je gewoon moet testen totdat hij helemaal even donker of donkerder is als de controlestreep. Dan is ie positief, dus zal er snel aankomen denk ik. Is ook mijn eerste maand met ovutesten dus ben nog niet zo ervaren
De test is negatief. Of je eisprong bijna komt valt echt niet te zeggen. Ik heb ook vaak wel een licht streepje, pas als de streep even donker of donkerder wordt is de test positief. Elke dag op hetzelfde tijdstip blijven testen en dan gaan vergelijken. Succes!
die test is zo licht als die van mij vandaag, en gistere was hij donkerder dan deze, maar ook dan is hij niet positief zegt men mij
zie dat je je test op dag 20 hebt gedaan. miss heb je je eisprong al gehad? dat ie nu weer lichter wordt.
zo'n streepje zegt helaas niks, zou gewoon elke dag ronde hetzelfde tijdstip testen. er staan wel foto's van ovutesten in mijn album
bedankt voor jullie antwoorden maar kan een ovulatietest helemaal wit zijn of blijf je altijd een streepje zien???
gezien de 20ste dag zou het in theorie kunnen dat mijn eisprong geweest is maar ik geloof dit niet aangezien mijn laatste cyclussen boven de 50 dagen zijn (zou wel heel blij zijn met korteren cyclussen...)
de eerste dag dat ik ovulatie test gebruikte, had ik recht alleen een knalroze streep en links niks,wit. en paar dagen later pas 2 strepen, ze zeggen hier op forum dat je altijd lh in je urine hebt,en dus altijd 2 strepen hebt op de test, het hangt er alleen vanaf hoe meer hij knalt hoe positiever, maarja dat verklaard bij mij dan nog niet wrm ik ene dag 1 streep heb en andere dage wel als ze toch niet positief zijn net als de eerste test
Dit is als die positief is (Mijn test maandag): View attachment 89365 Dus ik zal nog even door testen.