Goed zo dat je ander zh hebt gebeld.... klinkt al heel anders..iig serieus genomen!!.. ben errug benieuwd naar je kv testje.. wel ff foto maken he.. kunnen we meeturen..
oh ik had trouwens ff gegoogled.. dat lichte bruin/bloedverlies kan ook door de poliep komen.. licht bloedverlies word ook wel s door poliep of cycte veroorzaakt.. men is dan meteen bang voor een mk, maar dit is onschuldig voor de zwangerschap...dat zou dus iig jouw bloedverlies kunnen verklaren!!
Meid ik lees vol spanning mee! Heb je al een testje gedaan?? Goed trouwens dat je een ander zh hebt gebeld, waar ze het kennelijk niet allemaal bekijken als een interessant object. Kun je ook evt daar naar toe gaan?
heey je ben volgens mij gewoon zwanger hoor want als je niet zwanger bent komt er geen plusje grtjes mama ik
Lieve meiden, nogmaals bedankt voor jullie medeleven. Ik heb niet meer getest na de digi, ja de streepjes op de CB plus maar denk toch echt dat ik duidelijker streepjes had moeten hebben. Nog steeds geen ongi maar ik denk dat je gelijk hebt Ichtus, door de poliep blijft mijn ongi uit en geloof nu echt niet meer dat ik zwanger ben. Ben wel bang hoe lang het nu gaat duren voordat mn cyclus weer normaal gaat zijn na het verwijderen van de poliep.... Krijg as vrijdag meer duidelijkheid met de waterecho en zal jullie op de hoogte houden! liefs,
Euh.. Jaira.. ik bedoelde meer dat je door een poliep TIJDENS een zwangerschap ook bloedverlies kan hebben.. dan denkt de zwangere dat ze ongesteld is geweest of is angstig voor een miskraam terwijl dit bloedverlies dan onschuldig is.. DAT bedoelde ik eigenlijk.. Ik zou iig voor de echo nog een test doen meid.. desnoods verschillende merken uit 1`potje urine....als ik ook maar enige twijfel daarna nog zou hebben dan zou ik eerst een bloedtest of normale echo eisen!!!... knuffie meid...
ik had dit ook twee keer en helaas niet zwanger. mara als je twijfelt, gewoon vragen hoor bij arts en je test meenemen. succes ik duim voor je!
Hi lieverd, Hoe is het met je? Oh, nu snap ik het! Sorry Ik heb het ook gelezen op google.. Maar dan nog zou de test toch positief/ver moeten zijn?? Ik test toch nog maar een x van tevoren om het uit te sluiten. Bedankt voor je advies Knuffie terug
ff update: ben uiteindelijk dag 40, zondag iets, maandag doorgezet, ongi geworden!!! Blij, eindelijk iets meer duidelijkheid en een teken van mn lichaam dat het het nog wel doet...Vrijdag watercho ben benieuwd hoe het eruit ziet allemaal... Zo benieuwd wat mn cyclus na verwijdering van poliep gaat doen.
Fijn dat je toch duidelijkheid nu hebt! Alvast veel succes met de onderzoeken en behandeling voor de poliep!
ik zou bijna zeggen EINDELIJK.. maar ik vind het wel errug jammer....en nu die poliep opruimen en dan beebtime.... succes meid....
Fijn dat je duidelijk hebt meid! Hopelijk krijg je een mooie regelmatige cyclys terug na verwijdering van die poliep
wel fijn dat je duidelijkheid hebt, jammer dat het niet raak was. Hopelijk gaat je cyclus mooi werken na verwijdering van je poliep