Voel me wel oké Het went hè op een bepaald moment... nu aan het wachten op de echo om te kijken of we weer verder mogen en dan ook gelijk de utro enzo even bespreken.
Ja ik herken het, anders ook langs de miskraam poli? Dikke knuffels! Sterkte! Ik denk veel aan je dus hou me op de hoogte als je dat wilt natuurlijk.
Niks achter gebleven dus we mogen weer verder. Eigen arts was er niet dus wanneer we op dag 16 een follikel meting hebben ga ik het ff met mijn eigen gyn bespreken dan gelukkig wel weer bij haar de afspraak. Miskraam poli vindt ik het nog te vroeg voor, en denk dat ik mezelf dat ook meer stres ga geven. Zouden eerst over gaan naar 100 Mg chlomid maar dar voelde al niet goed omdat de controles dan ook vaker moesten. Dus lekker nu bij 75 gebleven en dus alleen rond dag 15/16 controle. Scheelt me weer een uur heen en terug rijden vanaf Duitsland elke week En voelt ook een stuk fijner en rustiger in me hoofd En de zekerheid dat we gewoon maar 1 maximaal 2 eitjes hebben (2 lukt me al bijna nooit) geeft ook rust. Dan maar een eisprong wat later dan normaal in de planning maar hij is er wel en dat is het aller belangrijkste
Ja het belangrijkste is dat jij je goed voelt bij wat er allemaal gebeurd. Heb je groot gelijk in. Ohja je zit in Duitsland, vind je dat wat?
Je precies en dit voelt gewoon nu nog prima Woon in Duitsland voor het werk van manlief kom oorspronkelijk uit Enschede en ga dus naar de Fertiliteitskliniek in Hengelo, vandaar de afstand Jij dacht denk ik een fertiliteitsarts in Duitsland ? Had het er ook niet helemaal Logisch staan nu ik het terug las