Ja ben echt opgelucht Aan de hand van her streepje schat ik nu 13/13 dpo Iemand enig idee wanneer de cb week indicator zal aanslaan? Ben bang dat het daar nu nog te vroeg voor is?
Maar dan zou ik al wel heel vroeg de eerste tuur streep moeten hebben getest? Vandaar dat ik zelf dacht misschien iets later? Dit is nu toch wel een nadeeltje van ff geen controle en ovu testen op vakantie Haha Totaal niet zeker weten wanneer de eisprong geweest is
Zaterdag je eerste tuurtest (alhoewel ik die cb plus niet positief vond, maar meer het valse streepje) en dan zou je dus toen 8 dpo zijn geweest. Dat kan makkelijk, aangezien ik op 6 dpo al vaag posi testte en op 7 dpo de test had die jij vandaag hebt
Dan gaan we daar idd maar van uit Vindt het weer zo spannend. Gekke is nu wel een goed gevoel er over en toen met de zw in april totaal niet. Ga dus maar van het goede gevoel uit
@Ashleyrachel wat een prachtige oploop! Zo fijn dit gaat helemaal goedkomen hoor! En als je gevoel zegt dat het goed zit, dan is het ook zo! Voorzichtig gefeliciflap en duimen voor mooie oplopers!
Dank je wel lief van je Ja het gevoel is nu zo anders als de laatste keer. Ondanks dat ik het nu ook echt spannend vindt er wel meer rust bij en dat voelt zo veel fijner. Lekker voorbarig net de kliniek gebeld. Ik mocht officieel vanaf vandaag testen. En dus de eerste echo ingepland op 12 sept. Dacht kan er maar beter optijd bij zijn omdat ik gewoon terecht wil bij mijn eigen arts daar, en agezien ze altijd snel vol gepland staat Nu nog heeel lang geduld hebben tot 12 sept Hahaa
@Ashleyrachel je zou heel goed met de digital positief kunnen testen hoor maar dat verschilt per persoon echt heel erg, want de 1 maakt sneller hcg aan dan de ander. Dit was mijn eerste test op 7/8 dpo (zie foto) en de dag erna testte in 1/2 weken met de digital. Ik raad je wel echt aan, als je die gaat doen om je er niet teveel druk over te maken als ie nog even niet zwanger aan geeft want die digital is echt een niet goed voor de stress aangezien die soms terug loopt op onverklaarbare wijze.
Je was 13 DPO toch? dan moet het haast wel kunnen zie ook een mooie oploop op je test Ze zijn gevoelig genoeg dus ze kunnen al vanaf de eerst dag dat je ongesteld moet worden
Wat fijn dat je opnieuw zwanger bent! Ik wist eigenlijk helemaal niet dat het mis was gegaan Hopelijk blijft het nu wel goed gaan, mijn duimen draaien voor je.
Misschien heb je iets aan mijn testen..? Ze zijn op dezelfde dag gedaan en allebei 's middags. Zat ongeveer een uurtje verschil tussen, denk ik. Ik dacht ongeveer 2/3 dagen voor NOD te zitten (ook geen ovu-testen of tempen). Toi toi toi, meid! Ik duim dat je een goede zwangerschap en een gezond kindje zult hebben!