Ik ben bezig met acupunctuur om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen. Nu had ik vorige week wat ander slijm, een ovulatie test gedaan en die was licht positief. Gisteren had ik weer datzelfde slijm, plus wat buikpijn.. ik dacht of ik word ongesteld of toch een eisprong? Nu dus weer een positieve ovulatie test.. ik snap er niks meer van! En nee, ook niet zwanger! De bovenste test is van gisteravond Middelste van vanmorgen Onderste van vanavond Lijkt duidelijker te worden?!
Deze testen zijn allemaal negatief. Voor een positieve ovulatietest moet de test streep even donker of donkerder zijn dan de controle streep. Edit: onderste is wel bijna positief. Zou komende dagen 2 keer per dag testen.
Het ligt er wel een beetje aan of je bij ts donkerder worden. De verpakking zegt dat de streep donkerder of gelijk aan de controlestreep moet zijn, maar bij mij werden ze ook nooit veel donkerder dan dit.
Ik denk dat ze ook nog niet positief zijn. Als je 2 weken lang testen hebt die zo donker zijn zou ik over gaan op gewone ovulatietesten en niet de extra gevoelige (dat zijn deze wel toch?), dat is minder verwarrend en dan haal je er makkelijker je positieve testen uit.
Denk dat ze bij mij ook niet duidelijker worden... De een na laatste was maandag. En woensdag morgen echt duidelijk ander slijm wat duidt op een eisprong... Nu afwachten!
Goeie tip Heb inderdaad even die van de action gehaald. Maar die werden ook niet veel duidelijker. Denk dat ze niet heel knal worden. En voor mij gevoel gisteren eisprong gehad
Je gevoel kan er ook flink naast zitten (veel gezien hier ). Ik zou met de action testen doortesten. Er is er nog geen een positief en stel dat gisteren je ei was, dan zou je maandag of dinsdag een posi ovu moeten hebben gehad en die zie ik er niet tussen staan
Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen! Vruchtbaar slijm duidt NIET op de eisprong zelf. Vooraleer je dus je werkelijke eisprong misloopt, zou ik de komende dagen dus door blijven testen en door gaan met sex / klussen.
Bedankt voor je advies..... Vanavond toch nog een test gedaan! En ik denk dat deze wel positief is.....
Misschien is het wat voor je om te gaan temperaturen. Dan weet je zeker wanneer je eisprong geweest is. Succes