Hallo allemaal! Mijn dochtertje is nu bijna 8 maanden oud en kan nog steeds niet omdraaien. Ze kan wel van haar buik naar haar rug, maar andersom nog niet. Wel komt ze tot haar zij, maar verder gaat ze niet. Het lijkt haar ook totaal niet te interesseren. Als ze op haar buik ligt kan ze haar hoofd wel goed omhoog houden. Is dit normaal dat ze nog steeds niet kan draaien? Begin mij namelijk wel een beetje zorgen te maken. Liefs Tumtummetje
ja mischien wil ze het idd niet zo graag dat er ook echt moeite voor doet.. danisha kan op haar buik draaien maar doet het dus NOOIT en als ik haar op de buik leg dan draait ze zich weer heel gauw om... het zal vanzelf wel komen en vraag anders op het cb hoe je het kan stimuleren
Ok, ik moet over 2 weken naar het conultatiebureau. Ik ga het daar wel even vragen. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Met 9 maanden moeten ze naar beide kanten kunnen omdraaien, heb ik van het cb begrepen. Je hebt dus nog even! Groeten Maaike
Met 9 maanden moeten ze naar beide kanten kunnen omdraaien, heb ik van het cb begrepen. Je hebt dus nog even! Groeten Maaike
Ja hoeft pas met 9 maanden Geen zorgen dus. Komt vanzelf. Isabella eet bijvoorbeeld nog geen vaste hap, alleen gepureerd. Nou dat komt vanzelf wel, ik wacht lekker af. Laat je niet te onzeker maken op het CB hoor!