cb streepjes test advies gevraagd ivm samenlevingstest!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bezigbijtje, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo meiden,

vanmiddag heb ik een HSG, en zodra mijn ovu test posi is dan heb ik een samenlevingstest in het zh. Maar ik moest de cb streepjes testen gebruiken omdat die het meest betrouwbaar zijn, maar die ik ken ik niet zo goed, dus aan jullie de vraag:

Is hij al posi?
    Zo nee, zal ik dan vanavond rond 19.00uur nog even testen?
    Of wachten tot morgen rond h12 weer?

Dank voor de reactie(s):)

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Je mag ook de CB digital gebruiken hoor! Zelfde merk en duidelijkere uitslag.
    Ik vind je test niet postief. Maar goed, streepjestesten zijn niet mijn sterkste punt :$

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja ik vind die ook veel fijner, maar heb deze gekregen van ze... en om dan nu die digi te kopen??? (hihi centenn*uker I know:p)

heb overigens wel al mega rekbaar en veel afscheiding :)->) en gister met lopen de welbekende "ei komt eraan pijn" dus vandaar dat ik ook al cd 8/9 een testje gedaan heb.

Meestal posi dag 12 en ei dag 14, maar de ronde voor afgelopen ronde was ook al dag 11 mijn ei!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Neem aan dat er een gebruiksaanwijzing bij de test zit? De tests die ik ken zijn pas positief bij gelijke of duidelijkere streep, dat is deze nog lang niet..

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ow en ik heb vaak een korte piek dus ik zou vanavond nog eens testen :D zeker omdat je de symptomen al wel hebt *testverslaafde*

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou er vanavond nog een test aanwagen hoor! De streep kleur verschilt al wel tussen gisterenavond en vanochtend, dus ei is in aantocht ;)

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je test is pas positief als de teststreep even duidelijk of duidelijker van kleur is dan de controlestreep. Je test is dus niet positief.

Het kan zijn dat je streepje elke dag wat duidelijker wordt. Maar het kan ook van de een op de andere dag ineens een knalstreep zijn. Dus nog even doortesten!

8. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    BB'tje, kom ik je hier weer tegen ;).

Is het misschien een idee om anders je eigen testjes ook gewoon te gebruiken die je normaal zelf deed. En wanneer die posi is doe je deze ook gewoon...

Veel suc6 komende dagen!

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hoi Hoi:D

Nou ik heb geen testen meer, omdat ik daar vanaf wil. Ik laat het zo lopen zoals het nu gaat lopen. Tot we IUI (of zo iets dergelijks) gaan krijgen, waars pas jan2012(!) dus tot die tijd niet meer ermee bezig zijn;)

Maar andere kant, wil ik wel graag me ei weten, dus kijk t ff aan.
    Mijn ei springt vaak dag 11-15 dus erg breed. En dan 14dgn erna ongi. Dus vandaar dat ik me ei graag weet:p

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    net weer een test gedaan, geloof dat deze positief is! Jullie?

(de streepjes zijn evenwijdig aan elkaar, zelfde sterkte enz.)

ik kan gaan bellen denk ik??

11. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ja, die zou ik als positief beschouwen. Als je langer wacht, heb je kans dat je te laat bent en de piek al geweest is. Succes!

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    yep die is positief !

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    JeeJ dankje meiden:)

Even een bevestiging is fijn, ik heb gebeld en morgen om 10.20 heb ik de samenlevingstest.

Word nog leuk vanavond, want heb nog een erg gevoelige/kramperige buik van de hsg van gister....;)

Deel Deze Pagina