waar ovu testen bestellen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by lilsuz, Jun 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilsuz

lilsuz Actief lid

Mar 5, 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Als (wat ik verwacht) het deze ronde niet raak is wil ik wat ovu testen gaan bestellen/kopen. Vriendlief is er in juli niet dus die ronde gaan we al missen en ik wil dus dat augustus niet gemist word hahahah..

iemand een tip waar ik ze onine goedkoop kan bestellen (en goed zijn!!) of halen in een winkel?? Ik hoor namelijk dat die van kruidvat niet goed zijn en ik wil geen miskoop doen!!

thnx dames!!

2. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

Jun 30, 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bestel ze bij zwangerenkids.nl
    Was er altijd erg tevreden over maar sinds ze die nieuwe verpakking hebben niet meer zo.

Sommige doen het niet :( Dit is nu 2 of 3 keer voorgekomen van de 10.

Heb er nu weer 10 besteld en als het weer gebeurd stap ik denk over op sensitest.

3. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Had eerst de dipsticks van sensitest. www.sensitest.nl ,, maar hier kon ik geen piek bij vinden (maar over het algemeen doen ze het bij de meeste erg goed!) heb daarna de clearblue digital ovulatietest gekocht ook via sensitest. hier was ik erg tevreden over, maar zijn behoorlijk duur!! (werken wel super!)
    Heb nu de dipsticks sensitive van sensitest besteld, speciaal voor vrouwen waarbij het lh hormoon moeilijk te vinden is, of waarbij er moeilijk een piek te vinden is.. hoop dat deze werken!!

Wat maak je trouwens mooie taarten, jeetje!! ben al blij als er bij mij 1ntje eetbaar is hahaha :p

4. lilsuz

lilsuz Actief lid

Mar 5, 2011
    267
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dan nog een toevoeging op mijn vraag. Hoeveel kun je er het beste betellen? hoeveel heb je er per ronde nodig ongeveer?? ik voel mn eisprong totaal niet dus heb geen idee...

5. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    hmm.. sja moeilijk,, zo aan je cyclussen te zien zou je tussen de 16e en de 20e een eisprong hebben.
    Ik heb er net 12 besteld,, heb zo'n soort cyclus als jij, tussen de 29 en de 34.
    Hoe vaak ga je testen, 1 of 2x per dag?? anders zou ik er 24 ofzo nemen..
    Bestel er zowiezo 12, mocht je als je er een paar op hebt gemaakt denken dat je tekort komt, kan je altijd nog bij bestellen :D

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Ik heb er meteen 30 besteld bij zwangerenkids, tot nu toe iedere maand mijn ei er mee gevonden. Deze testen zijn over het algemeen goed en betaalbaar. Sensitest is iets duurder geloof ik. Heb hier ook mee getest en mijn testuitslagen waren het zelfde als bij zwangerenkids.

7. missguit

missguit Bekend lid

May 17, 2011
    886
    1
    16
    sensitest haal ik ze

8. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik was zelf erg tevreden over de ovulatietesten van Zwanger & Kids. Als je een regelmatige cyclus hebt, zou je voor een eerste cyclus ruim genoeg moeten hebben aan 10.

9. lilsuz

lilsuz Actief lid

Mar 5, 2011
    267
    0
    0
    Noord-Brabant
    thnx dames!! ik ga eens even kijken hoe en wat.

Share This Page