Mijn cb test staat al 1,5 week op 2-3 zwanger maar zou nu 5,5 week zwanger moeten zijn. Verder ook sinds een week geen zwangerschapssymptomen meer. Iemand hier ervaring mee?
Het is maar een indicatie (ik vind het daarom rot testen ). Het kan goed zijn dat je bij de eerste test net genoeg hcg had voor 2-3 en nu net niet genoeg hcg hebt voor 3+.
Hier heb ik ook nooit meer dan 2-3 op de test van CB gehad. Werd er heel onzeker van en uiteindelijk besloten om niet meer verder te testen en gewoon te hopen/ vertrouwen dat het goed kwam. Bij mij ook het geval geweest, mijn dochter is nu 9 maanden Bij mij kwam het door het feit dat ik langzaam hcg aanmaakte, dat kwam ook later tevoorschijn bij de combinatietest waar mijn hcg toen nog heel hoog was, terwijl die bij de meeste toen al dalende was. Vanaf week 8/9 kwamen bij mij ook pas de echte zwangerschapssymptonen. Heb toentertijd hier ook informatie over gezocht en kreeg wisselende ervaringen te lezen. Het is afwachten. Begrijp daarom ook zeker dat het je onzeker maakt, maar probeer het los te laten. En dan hopelijk over een aantal weken een goede echo
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb totaal niet het gevoel dat ik bloed ga verliezen maar heb ook niet het gevoel dat het goed zit! Het is al een heel beladen zwangerschap want ben 4 maanden terug mijn zoontje verloren bij 20 weken zwangerschap
Heftig mamavanl. Kan me voorstellen dat dit je dan extra onzeker maakt. Hoop heel erg dat deze zwangerschap goed voor jullie mag verlopen!
Wat heftig Mamavanle. Ik hoop dat deze zwangerschap voorspoedig voor je zal verlopen. Ik zal niet gelijk ik de stress schieten van die CBtesten het is wat rogijuli zegt..