Hallo iedereen, Ik heb 16 maart een curettage gehad, vorige week was mn test helemaal wit, maar ik ben bang dat ik het streepje in beeld, zou wel heel fijn zijn als ik weer zwanger ben, maar lijkt me niet zo snel (?!) graag jullie mening.
wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop dat je weer snel zwanger mag zijn. Op deze test zie ik niets
Ik zie geen streepje.. Maar het lijkt me ook veel te snel! Lijkt me sterk dat je nu weer zwanger bent... Snap dat je het graag wil hoor... Sterkte met de verwerking van de mk!
Dank je wel voor je reactie, ja daarom lijkt mij ook snel. Alhoewel zei de vk dat ik na 2 weken eisprong kon hebben, maar dat zou dan deze week ergens zijn.. Denk ik. Ja ik had niet echt een mk, maar een missed abortion.. dank je wel
Dank je wel voor je reactie. Ja ik hoop 't ook, ben pas 19 jr, was eerste keer onverwachts zwanger, maar nu willen we er wel "gepland" voor gaan, niet met tempen, en ovualatie testen. Maar kijken wanneer 't gebeurd.
ja dat dacht ik ook, maar ik heb het me gewoon verbeeld.. Hoop dat ik deze week ergens eisprong krijg.
Dank je wel voor je reactie, ik hoop t ook. Ze zeggen dat je meer vructbaar bent na miskraam of curettage.. Ben benieuwd.