Ik heb gistermiddag een kv2voor5 test gedan en na een half uur was hij wit. Toen ik s avonds weer keek zag ik een hee licht streepje. Vandaag hetzelfde, s middags een test gedaan hij bleef wit en na een paar uur weer een heel licht lijntje. Ik zit op 11 dpo ( weet ik zo goed als zeker door ovulatietest en temperaturen). Bij mijn zwangerschap vorige keer had ik op 10 dpo na 10 min. eenzelfde licht streepje. Krijgen de kruidvat testen altijd een indrooglijntje na een paar uur??
Ja elke test kan na afleestijd een indroogstreep krijgen. Daarom moet je een test ook altijd binnen de in de gebruiksaanwijzing genoemde afleestijd aflezen en dus niet later pas. Een streep wat pas verschijnt (ver) na afleestijd moet altijd als negatief beschouwd worden.
Ik kreeg nooit indrogers. Altijd blanco. De keer dat ik t wel kreeg een tuur streepjes na de tijd werd deze steeds donkerder de dagen erna. En bleek dus zwanger. Wel miskraam na 6 weken. Mocht je de stress aan kunnen zou je dus over 2 dagen weer kunnen testen. Als t indrogers zijn dan blijft deze ma de tijd kleuren en net zo licht. Als dit dan wel binnen de tijd gebeurt dan kun je blij zijn .. dus kan beide kanten op, want helaas mag je na 5 min de test nooit meer als positief beschouwen
Ja zeker na een paar uur. Binnen 5 minuten aflezen en als je dan niks ziet direct de kliko in en een paar dagen geduld hebben.