cb test frustratie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Majel24, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Gister en vandaag met kruitvat 5 voor 2 positief getest. Nog geen knaltest maar toch een duidelijke streep.
    Om toch wat meer zekerheid te hebben een digitale cb test gehaald. Net gedaan en er kwam niks in beeld. Ik dacht nog misschien niet genoeg urine dus hup weer even in dat bekertje. Weer gebeurde er niks. Pas toen ik het ding uit frustratie hard op tafel "legde" kwam het scherm tot leven en knipperde alle mogelijke opties die erop zaten. Eerst kwam er niet in beeld toen zwanger en niet weer weg. Ook met alle weken indicaties erbij een boekje en het wachtzandlopertje. Na een keer de test bewegen was alles weer weg.
    Ik baal hier zo van had zo gehoopt op "zwanger" in beeld en zit nu toch wel weer een beetje in de stress ondank dat de 2 kruitvat testen een duidelijk zichtbaar streepje aangaven. Ga morgen de cb wel bellen om te kijken of ik een andere test kan krijgen of mijn geld terug krijg.
    Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt met cb?

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb het nog nooit meegemaakt, weet ook niet hoe ze werken. Maar het is wel sonde van het geld.... die dingen zijn kei duur!
    Ik zou cb bellen hoor!
    En zit er maar 1 test in?

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nog nooit meegemaakt gelukkig maar gefeliciteerd!

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    @cyntje Er zit maar 1 test in die verpakking. Ga morgen zeker bellen want ik betaal geen 13 euro voor niks.
    @ Manuela Dank je voor de felicitatie maar heb er toch nog niet zo veel vertrouwen in, geloof het nog niet echt.
    Jij bent ook al behoorlijk overtijd zie ik. Heb je al getest?

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja snap ik maar die testen kunnen natuurlijk gewoon een keer kapot zijn en aangezien je andere test wel positief was... Ik hoop iig voor je dat het allemaal goed zal gaan.

Ik heb al 2 negatieve testen maar inderdaad nog steeds overtijd. Geen idee wat dit nu is, we wachten maar gewoon af en morgenochtend nog een testje doen.

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ken de CB-frustratie. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ik heb ook al twee keer een foutmelding gehad. Bij mij zaten er trouwens drie teststaafjes in de verpakking. Na elke foutmelding moest ik een uur wachten (en plas opsparen) voordat ik het weer opnieuw kon gebruiken. Ondertussen stonden er wel twee ontzettende knallende strepen op de teststrip waar je niet naar mocht kijken. Bij de derde ging het goed en stond er 'zwanger' in beeld.

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    @manuela spannend joh hopelijk krijg je morgen wat meer positieve duidelijkheid.
    @trees Die met die teststrips had ik bij mijn zoontje ook maar dit zijn schijnbaar nieuwe testen en zitten er geen strips meer bij. Het is echt nog maar 1 test.
    Ga ze in ieder geval morgen bellen.

8. @ Majel, dat hebben ze dan pas veranderd. In mei, heb ik nog getetest met de CB digitale, zaten ook drie teststrips in. Alleen in de CB indicator zit er maar één in. Ik zou even contactmet ze opnemen, want lijkt me toch een fout in de test.Jammer dat je nu nog geen bevestiging hebt. Maar meid met een streep op de KV test, moet het helemaal goed komen.

9. Trees

Trees Niet meer actief

Goed dat je belt en zou het niet meer dan normaal vinden dat je een nieuwe krijgt. 13 euro voor één test is behoorlijk prijzig. Zwanger ben je sowieso, want de kruitvat liegt niet ;). Gefeliciteerd!

10. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat is ook zo dat de kv test niet liegt maar toch vind ik het prettig als er op een test echt "zwanger" staat en dat je niet naar streepjes hoeft te kijken. Vooral manlief had niet zo veel vertrouwen in streepjes.

Ben benieuwt wat ze morgen zeggen.

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hoi Majel24,

Ik heb het weleens mee gemaakt mer de cb digitaal zonder indicatie ( 3 stuks in een doosje), Blijkbaar een fout houdertje dus het kan altijd natuurlijk. Ik heb toen netjes een nieuw pakje terug gehad. Alleen het komt van uit england geloof ik ,dus had het dus na een week pas thuis. En dat schiet ook niet op natuurlijk!! Ik vind je kruidvat testen ook al vrij duidelijk hoor maar het altijd prettig om zwanger te zien staan.

Grtjs Nanny.

12. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb gebeld naar de cb en krijg een nieuwe test thuis gestuurd. Zal dus denk ik nog een weekje geduld moeten hebben. gelukkig deden ze helemaal niet moeilijk en kreeg ik zo een nieuwe. Moet wel de oude terug sturen. Deze gaan ze dan nakijken waar het mis ging. Erg netjes geholpen dus.

Deel Deze Pagina