Hi allemaal, Ik ben nieuw hier en loop al sinds dinsdag met een vraag rond. Mijn laatste ongesteldheid begon 7-9 & gebaseerd op een cyclus van 28 dagen verwachtte ik mijn NOD op 5-10. Afgelopen zondag 1-10 testte ik al positief en na aandringen van mijn partner op 2-10 weer, met een mooie oploop. Op dinsdag 3-10 heb ik een CB test gedaan en die gaf aan dat ik al 2-3 weken zwanger was. Als ik terugreken zou dat betekenen dat ik wel heel vroeg mijn ovulatie gehad zou hebben & dat t heel voeg ingenesteld is... Mijn cyclus is na t stoppen met de pil in juni redelijk regelmatig geweest (28-27-29 dagen) Hebben jullie enig idee over hoe betrouwbaar die weken indicator is? Ik ben super blij met de zwangerschap (mijn eerste!), maar vind t ook allemaal nog erg onwerkelijk & spannend
Het kan van alles betekenen; je eisprong eerder dan je dacht, vroege innesteling, veel hcg. Maar het belangrijkste is dat je zwanger bent
Ik geloof dat ik vooral vrees dat t een tweeling is, mijn zus heeft een (twee eiige) & ook in het gezin van mijn oma (moeders moeder) waren er meerdere tweelingen... T voel me flink gaar al de hele week (moe, hoofdpijn, pijnlijke borsten & bij vlagen misselijk)
2-3 op de clearblue betekent dat je 2-3 weken geleden je eisprong had. Dus dat lijkt me prima kunnen. Vaak blijft hij wel wat langer op 1-2 staan maar daar zit de ‘2’ ook bij. Je kunt er niks van zeggen. Bij een tweeling heb je ook lang niet altijd meer hcg zo vroeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik had ook voor de NOD al de 2-3, daarvoor heb je niet zoveel hcg nodig. Bij mij zotten tweelingen okk in de familie (beide oma's hebbem 2-eiige tweelingen), maar t is er toch echt maar eentje gelukkig . De 3+ daarentegen had ik pas bij 5+4 dus toen zat ik mij ook alweer zorgen te maken...
Hoi hoi, Ik had ook op Nod 2-3, dacht ook van wow nu al? en toen bij 5+5 pas een 3+...en zover we hebben gezien is het eentje!
Mijn eerste menstruatie dag was 5-9...maar mijn ei sprong al 9 dagen daarna. Gemiddeld is dat ongeveer zo'n 5 dagen eerder. Dus ik moet de eerste dag van mijn laatste menstruatie op 30-8 zetten van de fertiliteit. En mocht je idd een snelle innesteling hebben kan het zomaar een weekje schelen. Maar 2-3 is dys idd prima...ik had die ook al voor nod. 3+ echter pas bij 5+2 GEFELICITEERD!!!!
Het is een indicatie.. Dus zeker niet met zekerheid iets over te zeggen. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bedankt voor alle reacties! Fijn om te horen dat t wel vaker voorkomt Nu is t grote wachten op de eerste echo en afspraak bij de verloskundige begonnen...