Oeh vandaag weer testen? Spannend. Ik zie wel een streepje, en hopelijk heb je vandaag een duidelijkere streep.
En deze is hartstikke negatief van de kruidvat, snap er niks van... Ook niet ongesteld alleen wat bruin al dagen... Verstandig als ik niet ongesteld word maar wel de klachten hou over een week nog een test te doen?? Wat denken jullie?
Droogt die test op met een lijntje??? Heb even later gekeken en er zit heel licht een plusje moeilijk met foto erop te zetten.... De clear blue was van smorgens Dinsdag 1 Sept De kruidvat van vanmorgen 3 Sept
Plus testen zijn altijd moeilijk, hoor ik andere vrouwen zeggen. Misschien kan je beter een 2v5 van de kruidvat te proberen?? Of de predictor early, de nieuwe? Ik zie op beide een streepje staan, alleen moeten ze er wel staan voor de wachttijd voorbij is.
@Tigermom, zal even afwachten.. en anders haal ik morgen die van 2v5 of die van predictor, en doe ik over aantal dagen nog een keer als ik niet ongesteld ben en me nog steeds zo voel. Dankje!
Bovenste (CB test) Dinsdag 1 Sept Onderste (Kruidvat) Donderdag 3 Sept Positieve ovulatietest 19 & 20 Augustus.
Ik ben ook benieuwd maar ik zeg nee... Als je al overtijd bent en zo'n test hebt.. nee dan zou die wat meer moeten knallen. Als je ei wat later was kan het wel maar dan zit je nog rond je nod nu.