Nou om eerlijk te zijn, ik heb vorige zondag een positieve test gehad (toen ik dit bericht schreef), en vervolgens na maandag niks meer van duidelijkere streepjes. Volgens mijn app (fertility friend) zou ik pas op dag 23 de eisprong gehad hebben. Daardoor maakt het een positieve test op zondag onmogelijk.. gisteravond dacht ik eindelijk weer een streepje te zijn (volgens die app 8dpo), maar sinds vanochtend bruinverlies wat nu rood is. Nog steeds minimaal, maar zo begint mijn menstruatie altijd (LF van 9-10 dagen dus dat komt overeen). Ik ga er momenteel dus vanuit dat die testen echt vals waren en ik morgenochtend (zoals altijd na bruinverlies) behoorlijk ongesteld blijk Stiekem hoop ik nog altijd op een innesteling maar m’n verstand zegt ook gewoon menstruatie as usual.
Hallo allemaal, herkennen mensen dit? Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger, ik vind het allemaal erg spannend. Vorige week zondag en maandag hele erge krampen gehad geen bloeding. Gebeld met de verloskundige die gaf ook aan dat het erbij hoort soort groeipijn van de baarmoeder. Ik voel me nu super goed nergens last van eigenlijk steeds aan m’n borsten voelen of ze nog wel gevoelig zijn. Ik maak mezelf helemaal gek. Over 2 weken heb ik mijn eerste echo.
Het kan dat het er bij sommigen bij hoort. Als ik dat heb weet ik dat het mis is. Ik heb nooit krampen als ik zwanger ben en ik heb 4 kinderen, 2 missed abortions en momenteel ben ik nog half zwanger volgens de testen maar ik denk dat het een miskraam wordt.
Clearblue digital zegt al een week zwanger 1-2 wk. De streepjestesten liepen erg langzaam op. Donderdag in ziekenhuis een hcg waarde van 50. Gister was er zo goed als geen streep meer te bekennen. De digital zegt vandaag nog steeds 1-2 wk. Waarschijnlijk komt er een miskraam aan.
Het is bij mij nog vreemder want ik heb vandaag een echo gehad en de baarmoeder is schoon. Ik vraag mij af hoe dit kan als ik zwanger ben geweest. Links was er iets vreemds te zien op de echo. Een zwart rondje met een grijs dingetje. Ik vond het net zoiets lijken als een vruchtje maar dan zat het niet in de baarmoeder dus. Ik ben bang dat het een bbz is wat mijn vermoeden vanaf het begin al is. De vk wist niet met zekerheid te zeggen wat dit nou was. Ik ben daarom doorverwezen naar het ziekenhuis.
Bij mij was het ook eigenlijk een onwerkelijk verhaal. Op 28 juni moest ik mijn nod krijgen op de 27 juni avond test gedaan van clearblue digitaal negatief ik begon te bloeden op 28 juni super veel bloed ik zeg tegen mijn man pfff weer niks helaas. Op 7 juli zeg ik tegen hem voel me niet lekker zou ik voor de zekerheid test doen en tot onze schrik staat er zwanger 1-2 op ik denk hoe kan dat nou maar ja blij maar met veel zorgen want ik had bloedverlies gehad. Ik verloskundige gebeld doe over week nog een test en kijk of het oploopt nou ik heb elke dag 2 keer getest en morgens was mijn test donker en avonds 2 keer zo licht. Ik vertrouwde het niet dus heb op woensdag 13 juli echo gehad en daar was niks meer op te zien alleen vocht en dat was bloed donderdag 14 juli bloed laten prikken hcg was nog maar 7. De volgende dag was de clearblue digital niet zwanger. Ik snap het nu nog steeds niet hoe het kon. Nu zit Ik te wachten heb 14 juli mijn nod gehad en 24 juli was mijn ovulatietest clearblue positief dus heb deze maand een cyclus van 25 nog 4 dagen wachten. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt want die onzekerheid maakt je helemaal gek
Ik zou dit even in je eigen topic houden Je zit nu in het topic van een andere zwangere. Dit lijkt me dan voor ts niet fijn om te lezen allemal
Dat is ook een vreemd verhaal. Waarschijnlijk een vroege miskraam bij je geweest... Mss was er eerst nog niet genoeg hcg, toen kreeg je de bloeding en was er al wel iets van hcg aangemaakt waardoor de test positief was. Ik weet het bij mij nu ook echt niet. Ik test a.s. zaterdag 2 weken positief met eerst langzaam oplopende testen, toen aflopen, toen leek er weer eentje opgelopen, op echo niets te zien in baarmoeder. Je kan toch geen miskraam hebben zonder bloeding? Er moet toch altijd iets uit?
Klopt zonder bloed geen miskraam. 2 weken positief en dan niks te zien Ik hoop het niet maar ben bang dat het dan misschien in je eileiders zit. Of toch dat plekje die je gezien hebt met de echo wat een onzekerheid pfff ik duim dat je snel uitslag hebt dikke knuffel
Dat vermoeden heb ik ook. Ergens denk ik zou het dan toch een goede zwangerschap zijn maar nog niet zichtbaar in baarmoeder... Een miskraam zou kunnen maar hcg lijkt te stijgen dus hoe aannemelijk is dat... Ik heb net getest met middagurine deze keer en nog een duidelijke streep. Maandag naar de gynaecoloog.
Is een super mooie streep Ik hoop dat het snel maandag is voor je en dat je dan meer wijzer wordt van hoe en wat. Laat even weten wat ze gezegt hebben als je wilt natuurlijk. Zal kaarsje branden voor je
Dank je. De streep is oké maar het is zo'n eigenaardig verloop. Twee weken geleden al positieve en oplopende testen. Toen 2 dagen bijna geen streep en ineens weer donkerde strepen. Vervolgens een echo met een lege baarmoeder. Dan weet je toch niet meer wat je moet denken... Ik zal het maandag laten weten of en wat ze konden zien.