In mei heb ik een missed abortian gehad en dan wil je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk weer zwanger raken. Ik wel in ieder geval. Ik heb 2 weken gebloed en in die week waren we op vakantie, dus toen geen ovulatietesten gebruikt. Wel om de dag seks gehad toen het bloeden eenmaal gestopt was. In het weekend na de vakantie gebruikte ik weer ovulatietesten en hij leek meteen al richting positief te gaan en werd al vrij snel lichter, maar een echt piek niet gehad. Toch rekende ik hem als positief en op 9 dpo testte ik met de predictor hartstikke positief (ik had met een goedkope test al negatief getest na mijn miskraam). Testen liepen niet op en ik begon precies 4 weken na het begin van de miskraam te bloeden. Ik vermoed dat ik toen mijn piek heb gemist en dat misschien de predictor nog positief testte op het HCG van de vorige zwangerschap. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Nu ook de roze cb ovulatietest aangeschaft. Deze was op dag 16 positief met ochtendurine (ik testte 1x per dag met ochtendurine). Z&K testen waren ook al erg donker, maar die positieve cb test heb ik daar niet mee doorgetest. Cd 17 nog wel een cb test gedaan en die was negatief. Op 8/9 dpo getest met sensitest early en die was positief. Dag later was er al bijna geen streepje meer te zien en op cd 12/13 werd ik ongesteld. Nu zit op cd 15 en net (na ruim 2,5 uur niet drinken) was mijn cb test positief en de z&k test ook al behoorlijk donker (nu test ik wel even door). Gisteren hebben we nog seks gehad. Wat zouden jullie doen? Vanavond weer en dan morgen nog eens? Of alleen vanavond nog een keer en morgen niet of juist morgen en vanavond niet? Hoelang blijft een cb normaal gesproken positief en is die test wel betrouwbaar als ik hem met ochtendurine doe? Sorry, het is een lang verhaal geworden.
Ik vermoed dat je ovu knaller vanavond of morgen is. Dan zou je eisprong uiterlijk zaterdag zijn. Ik zou daarom vandaag skippen en morgen en overmorgen sex hebben.
Ochtend wordt lastig aangezien mijn man weer moet werken en er al om 5.30 uur uitgaat en dan lig ik nog ver in dromenland
Vanwege de afvalstoffen in je eerste urine. Daardoor kun je lichter testen omdat ie dan minder LH meet. CB moet wel met ochtendurine en wat daar de reden van is weet ik eerlijk gezegd niet precies
CB test was net alweer negatief, dus ik ga ervan uit dat mijn piek gisteren was. @RoGiJuLi gisteren rond 13.00 uur waren mijn testen positief. Eisprong dan binnen 24 tot 48 uur. Wat moet ik dan rekenen als 1 dpo? Donderdag of vrijdag? En zouden we nog op tijd zijn als we vanavond nog een keer seks hebben?