Hoi allemaal, Ik heb even een vraag, ik heb vanochtend met de digitale test positief getest. Maar ik heb getest 2 dagen voor mijn NOD. Hoe groot bestaat de kans dat ik alsnog ongesteld word? Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel eens eerder heb getest in vorige maanden maar toen had ik noot een postieve test in mijn handen. Ik moet er ook bij zeggen dat ik de maanden na mijn miskraam in februari wisselende periodes had en ik deze maand maar van de langste uit ben gegaan. Ik durf gewoon nog niet blij te zijn. Bedankt van een onzekere Marjolein
Ikhad ook 4 dagen voor NOD poitief getest.. tging allemaal prima...soms gaat t fout, maar daar moet je maar niet vanuit gaan..GEWOON GENIETEN!
Er bestaat altijd een kans dat het misgaat natuurlijk, maar ja, er kan zoveel misgaan in je leven. Ikzelf heb me vanaf de eerste positieve test niet zoveel zorgen gemaakt. Ik dacht echt: "Ja het kan misgaan, maar ik kan straks ook aangereden worden ofzo" Niet dat ik een pessimist ben hoor Dus: Gefeliciteerd!
Zo kort voor je NOD positief testen is denk ik dezelfde kans als bij mensen die op hun NOD positief testen hoor. Iedere zwangerschap heeft na een positieve test 90% kans op een goede afloop. Gefeliciteerd en genieten hoor!
Ach ik heb zelf ook voor de NOD getest, heb ook vaak een miskraam gehad, dat is altijd een risico, zelfs als je 1 dag overtijd bent. Geniet ervan!